Resultat 1 till 6 av 6
  1. #1
    Voyce
    Gäst

    Scirocco -82 7000mil, värd pengar?

    En kompis har fått tillfälle att förvärva en Scirocco -82 med endast 7000mil på mätaren och en ägare sen ny. Den har stått mycket genom åren så den behöver nytt avgassystem men ska i övrigt vara i "nyskick".
    Han ska få ge 15000:- för bilen och jag har sagt till honom att åka och köpa den direkt. Visst måste den vara värd de pengarna?
    Om några här bekräftar det också så kanske vi kan övertala honom att köpa den

  2. #2
    Hedersmedlem
    Revisor
    Andersson Racings avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Per Andersson
    Medlemsnr
    3672
    Ort
    Nohamma
    Inlägg
    1 196
    Citat Ursprungligen postat av Voyce Visa inlägg
    En kompis har fått tillfälle att förvärva en Scirocco -82 med endast 7000mil på mätaren och en ägare sen ny. Den har stått mycket genom åren så den behöver nytt avgassystem men ska i övrigt vara i "nyskick".
    Han ska få ge 15000:- för bilen och jag har sagt till honom att åka och köpa den direkt. Visst måste den vara värd de pengarna?
    Om några här bekräftar det också så kanske vi kan övertala honom att köpa den
    Klockrent, köp!


    Annars gör jag det

    / Per

  3. #3

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Mats Karlsson
    Ort
    Vänersborg
    Inlägg
    1 647
    Tjööp!

  4. #4
    pekka kiiskilä
    Gäst
    Den är värd pengarna så köp och se till att inte förstöra bilen utan han ska behålla alla orginaldelar.

  5. #5
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    P-plats.ses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Patrik Jonasson
    Medlemsnr
    1523
    Ort
    Lilla Edet
    Inlägg
    2 309
    Självklart är den värd pengarna förutsatt att den är så fin som du skriver.
    Förutsätter även att det är orginallack m.m.!?
    Du kan jämföra med att jag fick ett bud på som ligger mer än 10´ högre för min Golf I:a i motsvarande skick...


    Citat Ursprungligen postat av pekka kiiskilä Visa inlägg
    Den är värd pengarna så köp och se till att inte förstöra bilen utan han ska behålla alla orginaldelar.
    ...finns det något alternativ??? ;-)
    mv. Patrik Jonasson

    Caddylac

  6. #6
    Voyce
    Gäst
    Jo, det blev köp! Ska åka och titta på(och prova) den om en stund!
    Allt ska vara original, även lack. Det är en gti...så det var en bonus! Ska se om jag kan ta några bilder på bilen och skicka upp!
    Är just nu riktigt avundsjuk!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin