Då var det dags igen för en ny träff på onsdag. Som vanligt Max Torpavallen kl. 19. Välkommna! :)
Då var det dags igen för en ny träff på onsdag. Som vanligt Max Torpavallen kl. 19. Välkommna! :)
Nästa träff blir den 2/2. Kl. 19 as usual.
Ska se om jag kommer loss, packkväll inför Norgeresa dagen efter.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Det var tråkigt, men du är välkommen en annan gång. Och såklart alla andra också. :D
Ny träff på onsdag. Kom väl förberedda med massor att prata om. :D
Just nu känns det nästan lite vårligt i luften...
Glöm inte dagens träff. Just nu är det mest dimmigt här, men dom lovar bättre väder i eftermiddag och framåt närmsta dagarna.
Jag har som ambition att komma :cool:
Ny månad och ny träff. På onsdag kör vi igen. Nu är det ju verkligen vårväder i våra trakter iallafall. Kom och tjöta lite bil med oss andra. Välkomna!
Vårvädret kom ju av sig rejält. Men ni är välkomna ändå. ;)
Ny träff på onsdag 4/5 kl.19.
Vilka kommer imorgon? Förra gången var det ingen alls.
Jag glömde helt bort det förra gången. Tänkte komma ikväll, en liten stund i alla fall.
Jag tänkte komma en stund ikväll men jag har ingen golf men går de bra ändå eftersom jag är intresserad av VW Mvh Christian
Det är ju trevligt att du vill komma, men träffen var igår. Du får komma nästa gång.
Jaha jag läste fel hehehe kommer nästa gång då.
Den här månaden blev lite knasig i min kalender med mycket olika aktiviteter. Jag har inte riktigt hunnit med träffen denna månaden. Och nu imorgon blir lite kort inpå. Vi får köra nästa vecka istället. Vi säger 15/6. Välkomna!
Glöm nu inte träffen idag! ;)
Det var precis vad jag gjorde...
Oops... :(