handdator

Visa fullständig version : GTI lister Golf Mk2



Norenfalk
2009-07-08, 22:37
Någon som vet vart man kan köpa GTI listerna till Golf Mk2 2dörrars ?

Har sökt efter dom länge nu men inte hittat några :(. Många säger att det finns på VAG men fattar inte hur man beställer där ifrån eller vet inte ens deras hemsida :P

Vore tacksam för svar.

Det skall vara dom tunna listerna med Texten GTI eller 16V.

vw-power
2009-07-08, 23:53
ska du best. via vag så går du bara in till en vag verksta och pratar med dom på reservdelar, så hjälper dom dej, sen kan du bara be om att få art. numret och pris, sen ringer du autodelar i GBG, dom tar hem delar från samma ställe i tyskland, bara att dom säljer det sjukt mkt billigare, tror dom säljer för inköpspriset

Norenfalk
2009-07-09, 07:02
ska du best. via vag så går du bara in till en vag verksta och pratar med dom på reservdelar, så hjälper dom dej, sen kan du bara be om att få art. numret och pris, sen ringer du autodelar i GBG, dom tar hem delar från samma ställe i tyskland, bara att dom säljer det sjukt mkt billigare, tror dom säljer för inköpspriset


aha, tack så grymt mycket :) jag ska höra med dom, men dom hade inte / orkade inte leta efter nummer till dim tunna listerna :P

Norenfalk
2009-07-09, 16:47
kikade runt lite på GBG sidan men dom hade inga och visste inte om dom kunde ta hem för jag inte hade art nummer. men det är ju inget ställe som vet det :(

vw-power
2009-07-09, 19:57
kommer jag ihåg det så ska jag leta upp det på jobbet när semester är slut eller om jag åker förbi innan dess =)

Norenfalk
2009-07-11, 12:31
kommer jag ihåg det så ska jag leta upp det på jobbet när semester är slut eller om jag åker förbi innan dess =)



okey :) det vore snällt :D

Kukan
2009-07-12, 05:32
Tjena!!
Dörrlisterna med GTI har jag ligger här från min gamla G60. :-)
Tyvärr inte dom bakre... Men dom e ju och andra sidan lättare och få tag på på skroten eller nåt...
Intresserad så hör av dig.

Kjelle

Norenfalk
2009-07-12, 13:06
Tjena!!
Dörrlisterna med GTI har jag ligger här från min gamla G60. :-)
Tyvärr inte dom bakre... Men dom e ju och andra sidan lättare och få tag på på skroten eller nåt...
Intresserad så hör av dig.

Kjelle

att du inte sa det tidigare :P köpte precis från tyskland, tyska ebay is tha shiet ;) hittade komplett där, nu ska det bara visa sig om jag vinner dom :P om jag inte gör det så hör jag av mig.

Norenfalk
2009-07-12, 21:35
Tjena!!
Dörrlisterna med GTI har jag ligger här från min gamla G60. :-)
Tyvärr inte dom bakre... Men dom e ju och andra sidan lättare och få tag på på skroten eller nåt...
Intresserad så hör av dig.

Kjelle

jag är intresserad av listerna endå :D blev överbudad på ebay :(