handdator

Visa fullständig version : Bilder på Golf 2 16v innerskärmar (små kofångare)



Janne.M
2007-06-14, 20:08
Skulle behöva få tag i bilder på 16v:ns innerskärmar, de med små kofångarna. Detta för att jag till slut efter 1½ ska montera bromskylningsrören till 16v läppen. Hittar inte bild på dessa någonstans, inte heller när det sökts i etka.

Får gärna vara en bild som jämför 8v och 16v innerskärmarna så att man vet ungefär hur jag ska kapa. Går ju att göra på fri hand, men det skulle gå lite snabbare med något att gå efter.

vw-power
2007-06-14, 21:27
Skulle behöva få tag i bilder på 16v:ns innerskärmar, de med små kofångarna. Detta för att jag till slut efter 1½ ska montera bromskylningsrören till 16v läppen. Hittar inte bild på dessa någonstans, inte heller när det sökts i etka.

Får gärna vara en bild som jämför 8v och 16v innerskärmarna så att man vet ungefär hur jag ska kapa. Går ju att göra på fri hand, men det skulle gå lite snabbare med något att gå efter.

finns det inte ens med i etka??

då kan det vara svårt att hitta nån som tagit bild på sina
innerskärmar, men kolla google.se bilder, funkar inte det??

Janne.M
2007-06-14, 21:59
finns det inte ens med i etka??

Tja, om nån med 24h access till ETKA kan kolla om de hittar innerskärmarna till 16v så skulle jag vara glad. Hittar bara de vanliga till cl, gti 8v etc

Får testa google men är skeptisk

sonite
2007-06-14, 22:59
jag kan kolla om mina innerskärmar ligger kvar i källaren hemma och fotta dessa! Använder de inte då mina hjul tar i dem!

Janne.M
2007-06-14, 23:57
jag kan kolla om mina innerskärmar ligger kvar i källaren hemma och fotta dessa! Använder de inte då mina hjul tar i dem!

Vore kanon om du kunde fixa det!

T.Gustavsson
2007-06-15, 18:12
På mina CL innerskärmar fanns det utmärkt var man skulle kapa. Vet inte om det gör det på alla innerskärmar.

Janne.M
2007-06-15, 19:05
På mina CL innerskärmar fanns det utmärkt var man skulle kapa. Vet inte om det gör det på alla innerskärmar.

Får ta och tvätta och kika efter, det känns ju inte som en helt dum idé.