handdator

Visa fullständig version : Passat 35i



jonas_81
2009-04-18, 11:32
Tja ja det är väl ika bra att starta en liten tråd och berätta vad man holler på med så är det ju lite lättare att få hjälp och synpungter också om hur man skall lösa diverse små dilemmor som kommer...

Så lite om bilen.
det är en Passat 35i från 1996 men en 2l AGG motor som med hjälp av en automatisk väksellåda ser till att framhjulen får bilen i rullning.

Inköpt i Upsala trakten november 2003, varit väldigt nöjd med den sen dess men i fjol på sensommars så fick jag den fruktansvärda sjukdomen BILFEBER lyckades klara mig med ekonomin i skick ur den med hjälp av lite "febernedtagande" sänkning från FK 60/40 så lägre blev den.

Lite mera om nina planer är nu att söka upp mörktonade bakljus och sen lita andra lampor fram. men första av allt så är att ta bort märken från argsinta eller annars ovetande grannar att deras bil blir bredare när man öppnar dörren... samt lite rost :-(
bilen för jag bort nu i hälgen och lär få vänta några veckor på den, men utan VW klarar man väl sig inte så Caddyn får rycka in igen. :-)

// Jonas
PS. bilder kommer...
men håll tilgodo med denna så länge org underrede ca 1 år gammal bild
http://virsinga.wippiespace.com/gtiklubben/Passat.jpg