handdator

Visa fullständig version : Besikta med bur



Frippe
2007-06-07, 15:37
Idag lyckades jag besikta min Corrado med fullbur. Nu är den typad med 3 passagerare. (som tidigare)

Tänkte bara informera om detta då jag och många andra skrivit att detta är omöjligt.... Det var fel.

Sen om felet gjordes av min besiktningsman som godkände min bur för 3 pas. vet jag inte. Men typat och klart är det, och jag är helnöjd.

Delain
2007-06-07, 17:10
Idag lyckades jag besikta min Corrado med fullbur. Nu är den typad med 3 passagerare. (som tidigare)

Tänkte bara informera om detta då jag och många andra skrivit att detta är omöjligt.... Det var fel.

Sen om felet gjordes av min besiktningsman som godkände min bur för 3 pas. vet jag inte. Men typat och klart är det, och jag är helnöjd.

Kan vara bra att veta, man får gratulera!

Barbapappa
2007-06-07, 17:22
Sen om felet gjordes av min besiktningsman som godkände min bur för 3 pas. vet jag inte. Men typat och klart är det, och jag är helnöjd.
Där ser man. Vad har du för nån konstig bur om man kan sitta 3 passagerare i bilen, inga kors-stag mellan bakre strävorna då va? ;-)

Lillen
2007-06-07, 18:30
Grattis kan man säga =)

HUR du gjorde vill nog flera veta =)
Inte illa att få ha folk där bak om man har bur med.
Men som sagt hur ser buren ut egentligen?

(messerschmit mode ON)
REGBESIKTNING heter det OM man skall vara petig.
(messerschmit mode OFF)

pekka kiiskilä
2007-06-07, 20:53
Frippe ska du till bugrun så man får se bilen för jag fick hoppa över bur för att få plats med hunden o passagerare.

Jag vill se hur din bur är och hur den är i uppbyggnad med strävor mm.

Frippe
2007-06-10, 23:20
Frippe ska du till bugrun så man får se bilen för jag fick hoppa över bur för att få plats med hunden o passagerare.

Jag vill se hur din bur är och hur den är i uppbyggnad med strävor mm.

Jepp jag VAR på bugrun, jag hoppas du hann kolla på buren och fick nån ide. Min bur ligger rätt slimmat mot taket och jag har inget kors längs bakrutan, men det tvärgåeende staget ligger precis under hatthyllan.

Lillen
2007-06-11, 12:02
Jepp jag VAR på bugrun, jag hoppas du hann kolla på buren och fick nån ide. Min bur ligger rätt slimmat mot taket och jag har inget kors längs bakrutan, men det tvärgåeende staget ligger precis under hatthyllan.

Damn!!!
Jag glömde att kolla in i din Corre.
Blev bara motorkoll eftersom det är intressantast =)

pekka kiiskilä
2007-06-11, 14:28
Frippe jag tittade på din bil men tjejen hade kameran så det blev tyvär inga bilder på den men om du eller någon annan har bilder på buren så är jag tacksam om jag kan få dom skickade via mail eller annat sätt.

Frippe
2007-06-12, 11:05
Om ni vill ha bilder på buren så kan jag ta ett gäng och maila dom till er... Är det något speciellt ni vill se?

pekka kiiskilä
2007-06-15, 18:46
Frippe jag vill se hur den sitter mot taket och baksätet samt strävan för jag vill bygga en båge som funkar med baksäte så skicka så många bilder så jag kan prata med en reggbes man om hur dom vill att en båge i en mk2a är godtjänd med baksäte.