handdator

Visa fullständig version : 1a besiktningen



D_Stenlund
2007-06-05, 16:47
Var på min första besikning, fick en kanon "kille" oj sånna här finns de inte många kvar av sa han, ( G60 ) han hade själv ägt en 16v tidigare. Vi kom fram till mina bromsar o då skrattade jag, dom lär de ju inte vara några bekymmer med ( 2.5 fram / 1.5 bak ) " får inte byta bromsar sa han" snopen blev jag eftersom jag bytte till någon bättre. Hade du haft en annan kille hade de blivit strul, inga problem med han vart de jätte trevlig. Hade bytt ut mina klarglas och inte ställt ljusbilden ordentligt, han ryckte loss lampan o sa inget mera med de bara smila. Allt var kanon, han var impad av hur fin den var undertill, co2 var 0, utan några tillsattser dock var lambdan hela 1.3 tror den får vara 1.03 ? Han sa de kan ju bero på att du bytt bytt avgassystem sen sket han i de, hur bra dag fick jag? Verkar haft en kalas kille som fattade va man gjorde. Han fråga när ja kom in, va har du gjort med denna då, ess. ingenting sa ja, eller jo större avgassystem. haha fjantigt sa han, den är ju portad kompressorn och chipad men de sa ja inte tänkte om han skulle blivit grinig men nu i efterhand var de en "ärlig" fråga för han gillade själv bilar.

Fick en 1a på lampan då men ingen återbesikning !

Nå ja, nu blir de öl och grillning !

Får åka ner själv på bugrun fy fan va trist men sällskap lär de finnas :D

MrNilsson
2007-06-07, 21:44
Hehe sedär ;) Har du satt fast bromsslangen?

D_Stenlund
2007-06-08, 00:27
Hehe sedär ;) Har du satt fast bromsslangen?

jovars! =)