handdator

Visa fullständig version : Sälja Golfen???



jönsson
2007-06-05, 07:38
Jag har jätte ångest "ARNE"...

ska man sälja en en fin raritet som en 4dörr mk1 med 5000mil på mätaren.

Junfors
2007-06-05, 08:48
Nej! Självklart ska du behålla den!!

Holmgren
2007-06-05, 09:25
Beror ju på vad du får ut för den...

pekka kiiskilä
2007-06-05, 14:44
Den tycker jag att du ska behålla för du ångrar dig senare för jag har gjort samma sak själv o pengar e inte allt.

jönsson
2007-06-05, 15:46
nä jag "säljer" den inte för pengarnas skull!!!!
men visst du har rätt jag kommer att ångra mig sen för det har jag gjort förr..

mt4base
2007-06-06, 10:46
De där bilarnas priser är nog på väg upp en aning men det är ju ett tag kvar tills folk kommer hit utomlands för att köpa upp våra fina "mitten sjuttiotalare" som belgare och tyskar gör med våra (visserligen äldre) Volvo PV, amazoner osv. Om den är tokfin kanske du kan få nånstans mellan 12-15 om rätt köpare anländer. En vanlig svensson som bara ska ha en andrabil lär inte ge en promille av den summan. Entusiaster som vill ha en sådan bil finns det säkert men att hitta en JUST NU och som vill betala dessa pengar just nu, kan nog vara svårt - det är slumpen många gånger som avgör om man annonserar bilen samtidigt som nån letar efter sån bil just då.

Jag håller med Junfors - är det "bara" platsproblem som ställer till det för dig så behåll bilen. Nog borde det gå att få ställa in bilen nånstans. Åk runt och hör med bönderna i trakten eller ta kontakt med en bostadsrättsförening och hör efter om det är någon av medlemmarna som inte använder sin garageplats osv. Ska det inte meckas brukar det vara lättare att få plats. En sån bil är ju mycket trevlig, speciellt om den är 4dörr, det är coolt big time om du frågar mig ;.)=

Hoppas det löser sig men jag tycker inte du ska sälja om det inte är för pengarna skull.

silversurfaren
2007-06-07, 22:46
Vad du än gör så sälj inte den!
Ska du sälja så sälj den till mig så får frugan fnatt... :)

Skämt åsido!
Gör inte av med den, finns inte många 4 dörrars kvar idag.
En annan fråga, vilken årsmodell är det?