handdator

Visa fullständig version : Xenon Konvertering Golf V vad funkar???



christian19
2009-01-25, 21:13
Tjena!Jag vill xenon konvertera min Golf V och har hört en massa fram och tillbaka osv

Men vad funkar egentligen?Vem skall man handla av?

Vill ha hyffsat PLUG AND PLAY.............


Vill ha ett 8000 k Kit utav bra kvalite Bara halvljus som är utav intresse


Mvh Christian

Henrik.M
2009-01-25, 22:03
http://www.gtiklubben.nu/forum/search.php

christian19
2009-01-25, 22:13
Jag vet att det finns en tråd men där står det inga vart jag skall köpa saker som funkar osv därför startade jag en ny tråd......

Johan_27
2009-01-25, 23:34
är oxå intresserad:)

R.S
2009-01-26, 10:21
Med 8000K tappar du mycket i ljusflöde, men visst är det snyggt.

Köp märkesgrejer (dvs inte Kina..) och framförallt bra lampor. Philips = riktigt bra och lång livslängd. Plug'n'Play är synd att säga. Kitet jag köpte var ett specialkit just för "Golf V" men det är inte hela sanningen. Fixa en egen schysst montering för ballaster och ta direkt en check och jämför sockeln på kitet jämfört med orginal (socklarna på mitt var för tjocka så där är det modd som gäller om det ska passa).
Xenonkungen verkar vettiga tycker jag men finns säkert andra som är bra också.

christian19
2009-01-26, 22:04
Med 8000K tappar du mycket i ljusflöde, men visst är det snyggt.

Köp märkesgrejer (dvs inte Kina..) och framförallt bra lampor. Philips = riktigt bra och lång livslängd. Plug'n'Play är synd att säga. Kitet jag köpte var ett specialkit just för "Golf V" men det är inte hela sanningen. Fixa en egen schysst montering för ballaster och ta direkt en check och jämför sockeln på kitet jämfört med orginal (socklarna på mitt var för tjocka så där är det modd som gäller om det ska passa).
Xenonkungen verkar vettiga tycker jag men finns säkert andra som är bra också.


Tack för bra svar!Jodå jag vet att jag tappar mycket med 8000 k men är helt såld på Ljuset hehe

Vart Köpte du ditt kitt då??

Jag funderade på xenonkungen...

Mvh Christian

christian19
2009-01-28, 21:08
på väg uppåt!!