handdator

Visa fullständig version : Fråga Caddy 2008? Hjälp!?



jb423
2008-12-30, 02:01
Ja har en caddy, och funderar på att skaffa en ny höger spegel fast ifrån en högerstyrd caddy, men är det någon som vet hur elektroniken till spegeln kommer att fungera? och vad isåfall man kan göra åt det? //Jerry

Mini_me
2008-12-30, 07:06
Kommer troligen funka precis lika...kan hända att du måste flytta nån sladd men inte värre än det.

Lilla_Vargen
2008-12-30, 14:19
Vet flera som gjort detta så det verkar ju inte så omständigt.....

Inget som skiljer vad jag vet förutom formen såklart på spegeln...

...förstår symmetri aspektet men man har ju inte lika mycke vidvinkel i den andra "höger"-spegeln.
Funktionen blir den sämmre ?!?!?
Är det värt besväret ?!?!?!? (Orginal delar är ju inte gratis och det går ju liksom inte att få tag på så lätt beggat...)

Marcus
2008-12-30, 17:11
Varför byter man?

Barbapappa
2008-12-30, 22:34
Varför byter man?Nu är jag ju inte helt säker på just Caddysarna, men VW har på många modeller (Golfar, Passater, Luposar m.fl) sedan cirkus 98 eller nåt har en läggning åt att montera dit en lastbilsbackspegel på högersidan av bilen, varken vackert eller väldigt användbart tycker många. ;-)

P-plats.se
2008-12-30, 23:29
Nu är jag ju inte helt säker på just Caddysarna, men VW har på många modeller (Golfar, Passater, Luposar m.fl) sedan cirkus 98 eller nåt har en läggning åt att montera dit en lastbilsbackspegel på högersidan av bilen, varken vackert eller väldigt användbart tycker många. ;-)

Lastbilsspegel på högersidan???
...tänkte du rätt där, ja menar på höger sida brukar det sitta en spegel som är mindre än den kärringen har i handväskan för å kolla sminket!? ;)