handdator

Visa fullständig version : Någon som handlat från www.typ-17.de nyligen? funkar det bra?



JonnyJ
2008-12-16, 11:35
någon som handlat härifrån nyligen? funkar det bra?
funderar på att beställa grill, grill listen och stenskottskydd grejen till huven.

D.E
2008-12-16, 11:40
Tydligen kan de vara väldigt sega med att skicka.

JonnyJ
2008-12-16, 11:42
okej, ingen som vet någon annanstans dessa grejer säljs till bra pris?

Lillen
2008-12-16, 13:17
okej, ingen som vet någon annanstans dessa grejer säljs till bra pris?

Jo det finns en del bra ställen =)

Ja de tar tid ibland från Typ-17.
Sök här i forumet så finner du mycket om det.

Loxarn
2008-12-16, 13:25
custom speed parts!

Holmgren
2008-12-16, 14:24
Lägger du inte en stororder så är det ingen större fara. Gör hela beställningen på nätet.
Jag har haft stora problem MEN dom har löst allt så jag ska inte klaga.
Delvis var det mitt fel för jag beställde 30 saker först sedan mailade jag med dom och då beställde jag 10 extra saker och så gjorde jag en gång till. Så jag hade 50 saker på order. Han som jag mailat med fick barn och då var han pappaledig. Felet var då att han hade 20 saker på sin mail som dom andra inte kunde se.
Så beställ ALLT på nätet så kommer det gå bra.

JonnyJ
2008-12-16, 14:42
Lägger du inte en stororder så är det ingen större fara. Gör hela beställningen på nätet.
Jag har haft stora problem MEN dom har löst allt så jag ska inte klaga.
Delvis var det mitt fel för jag beställde 30 saker först sedan mailade jag med dom och då beställde jag 10 extra saker och så gjorde jag en gång till. Så jag hade 50 saker på order. Han som jag mailat med fick barn och då var han pappaledig. Felet var då att han hade 20 saker på sin mail som dom andra inte kunde se.
Så beställ ALLT på nätet så kommer det gå bra.

okej, men det är ju somsagt bara de 3 grejerna jag skrev som jag tänkte beställa i första skedet nu.

Lillen
2008-12-16, 15:25
Jag måste nog säga tvärt om jag.
Vid beställning på nätet så se till att du får samma pris.
Och när jag gjort mina över nätet så har det tagit dubbel så lång tid.

Via mail har det gått fortare.
Men de verkar vara olika det.

Finns andra ställen det går smidigare , fortare och man blir bättre bemött.

JonnyJ
2008-12-16, 17:09
vart kan jag beställa detta istället då? försökte mig på Ebay, men fattar inte mycke där, rädd o "göra fel"

Lillen
2009-04-08, 22:48
Alltså man blir så jävla less.
Ännu en gång har de på Typ-17 visat sitt dåliga servicetänkande.
Säljer gör dom gärna......om man nu får grejorna nån gång.
När man väl får dem så ser det bra ut.

Sedan går något sönder och vips svarar de inte ens på mail.
Vet inte hur många gånger i ordningen när det är annat än att få in pengar som det kör ihop sig.

Varnar iaf för att det kan ta en jäkla tid för dem att göra rätt för sig.
Det är ju inte första gången och nu börjar man lessna på deras sätt.

Tiaz
2009-04-09, 01:54
I februari förra året beställde jag nya klarglas framlyktor till min bil..tänkte inte mer på det..fick inga dock. Då orkade jag inte bry mig. Härom veckan var jag inne igen å kollade lite. då stog det att det var skickat för över ett år sen.... så jag drog iväg ett ilsket mail. Dröjde inte många dagar innan postbilen kom och väckte mig;) men nog är dom sega alltid...