handdator

Visa fullständig version : Bugrun 2009 teaser.



Manny
2008-11-28, 22:47
http://www.bugrun.com/images/sidhuvud3.gif

En trevlig liten filmsnutt:

http://www.bugrun.com/?BUG_RUN_2008%3A_ETT_FANTASTISKT_OTROLIGT_J%C4TTEL IKT_25-%C5RSJUBILEUM%21::FILMTRAILER_BUGRUN_2009

Henrik.M
2008-11-28, 22:52
Du har förra årets BG banner. =)

Manny
2008-11-28, 22:54
Det var den som bjöds på deras sida :P.

P-plats.se
2008-11-28, 22:56
Kännda bilar och framförallt snygg reklam i form av en snygg T-shirt!

Finn
2008-11-28, 23:34
Jag blev iaf inte ett dugg sugen ;)

ovredsson84
2008-11-28, 23:51
Jag hoppades på att man skulle få hem en för titt eller så på nästa års logga... För den lokal reklam firman jag brukar hjälpa skulle dekal trima min bil på ett spec och annorlunda sett men verkar inte som dom ville ge ut den...
dom sa visserligen att den inte var klar men hallå.. snabba er lite va...

JRJ
2008-12-01, 07:51
Fasen vad sugen man blev då! =)

TheDeadDorkster
2008-12-01, 11:09
Tja.. jag är däremot inte så sugen egentligen..

Har åkt ner 3 år i rad nu, men tyvärr har jag känslan att det hela tiden är samma bilar som åker ner. Tycker egentligen att man har sett det som finns, och att det är för lite förnyelse som motiverar en resa på 250 mil med egen VW. Flera som jag känner har haft samma fundering.

g60
2008-12-01, 19:12
Tja.. jag är däremot inte så sugen egentligen..

Har åkt ner 3 år i rad nu, men tyvärr har jag känslan att det hela tiden är samma bilar som åker ner. Tycker egentligen att man har sett det som finns, och att det är för lite förnyelse som motiverar en resa på 250 mil med egen VW. Flera som jag känner har haft samma fundering.


man kan ju åka dit för att festa å träffa trevligt folk... (men 250 mil är kanske lite mycke...)

Faltdach
2008-12-01, 19:22
Tja.. jag är däremot inte så sugen egentligen..

Har åkt ner 3 år i rad nu, men tyvärr har jag känslan att det hela tiden är samma bilar som åker ner. Tycker egentligen att man har sett det som finns, och att det är för lite förnyelse som motiverar en resa på 250 mil med egen VW. Flera som jag känner har haft samma fundering.

Men Alexander lille,...

Jag har bara åkt 13 år i rad till BugRun.. typ;)
Som ovanstående skrev.. åker man inte enbart till BugRun för bilarna, utan även för att få träffa likasinnade:) ...och lite mer.

ovredsson84
2008-12-01, 19:31
Tja.. jag är däremot inte så sugen egentligen..

Har åkt ner 3 år i rad nu, men tyvärr har jag känslan att det hela tiden är samma bilar som åker ner. Tycker egentligen att man har sett det som finns, och att det är för lite förnyelse som motiverar en resa på 250 mil med egen VW. Flera som jag känner har haft samma fundering.



Det blir väl vad man gör det till eller?

Lillen
2008-12-01, 19:35
man kan ju åka dit för att festa å träffa trevligt folk... (men 250 mil är kanske lite mycke...)

Varför då??


Jag har bara åkt 13 år i rad till BugRun.. typ;)


Men Janne du är gammal =)

TheDeadDorkster
2008-12-01, 20:10
Det blir väl vad man gör det till eller?

Givetvis, men jag ser dock inte riktigt motivationen att göra en resa på 250 mil och de kostnader som de medför. Kanske jag nästa år istället norpar en av brorsans bubblor i Södertälje och kör dom sista milen till bug run med en lyftkyld :) Annars kanske samåka med några andra. Det blir annars helt enkelt för mycket pengar som går åt för en Bug Run-resa.

Säger ju givetvis inte att Bug Run inte är roligt, för att det faktiskt är riktigt roligt, men det är givetvis kostnaderna som hela resan medför som gör att det inte riktigt kan motiveras att komma år efter år.

D.E
2008-12-01, 20:36
Jo man hade ju velat dit men jag vet inte, har ju inget att ställa ut än :D

Lillen
2008-12-01, 20:53
Jo man hade ju velat dit men jag vet inte, har ju inget att ställa ut än :D

Ställ ut dig själv.......i en buske på kvällen som alla andra.
Har inte ställt ut en enda gång jag varit dit =)
Men pilsner och goda vänner har jag träffat.
Ställa ut kan man gör anästa gång eller nästa.......eller......ja och så vidare!

Åk dit och kolla läget.
Ta gärna en sväng både på dagen och kvällen.
Bo på området och träffa lite folk.

Jag tar det som några dagars semester.

pekka kiiskilä
2008-12-01, 21:30
jag bryr mig inte så mycke om utställningen för jag åker dit för att träffa vänner och likasinnade samt se på bilarna som står lite överallt.

Finn
2008-12-02, 21:28
För egen del så kommer nästan bilarna i andra hand. Dom e ju själva anledningen att man åker ner men av någon anledning brukar jag tappa lite fokus på dom. Kanske har vart hettan dom senaste åren iofs ;)

Lillen
2008-12-02, 21:59
För egen del så kommer nästan bilarna i andra hand. Dom e ju själva anledningen att man åker ner men av någon anledning brukar jag tappa lite fokus på dom. Kanske har vart hettan dom senaste åren iofs ;)

Måste ha varit hettan.
Man får fylla på vätska hela tiden =P