handdator

Visa fullständig version : Är detta priset rimligt? Golf IV Gti 2001:a



mr_mike
2008-09-09, 14:47
Har kollat efter en Golf gti ett tag nu och hittat en som uppfyller de flesta kraven.

Alltså en 01:a Svensksåld
Full dok
11580 mil Ej stora 12 000mila servicen gjord
ej bes eller skattad
Reflex Silvermetallic
18" fälgar några små märken dock, 2halvbra däck 2 lite bättre (foodyaer eagle F1 sulor)
Nästan nya vinterdäck
Tonnade bakrutor
Annan front + grill
Sänkt
BSR chipad + avgassytem
clima
el hissar
tyg mattor
svart gråa recaro stolar (tyg)
stereo + pioneer steg + högtalare.

Mitt pris 76 000:-

Är detta ett hyffsat pris då jag kommer få besiktiga den skatta den + serva den.

Mvh mikael

Holmgren
2008-09-09, 15:53
Det låter väl helt ok i mina öron.
Eftersom det inte står något om skicket så räknar jag med att den är i normalt skick.

mr_mike
2008-09-09, 17:04
Det låter väl helt ok i mina öron.
Eftersom det inte står något om skicket så räknar jag med att den är i normalt skick.


Ja den ska vara i bra skick inga bucklor, repor osv, har ett foto med en liten rost bubbla längstner på bakskärmen vid stänkskyddet. Den va väl någon milimeter stor.

Så det låter ok då? Får ju endå lägga ut lite cash på service och skatt och hoppas på att den går igenom bes...


///Micke

HardstyleBoy
2008-09-10, 10:42
Ja den ska vara i bra skick inga bucklor, repor osv, har ett foto med en liten rost bubbla längstner på bakskärmen vid stänkskyddet. Den va väl någon milimeter stor.

Så det låter ok då? Får ju endå lägga ut lite cash på service och skatt och hoppas på att den går igenom bes...


///Micke


Du är inte sugen på en Golf 4 V6?

farbrorlarry
2008-09-10, 11:05
foodyaer däckena köpte du de på semester resan? :)

mr_mike
2008-09-10, 17:18
foodyaer däckena köpte du de på semester resan? :)



HEHE gick nog lite fort där när jag skrev men jag tror dock alla med lite IQ förstår att jag menar GOODYEAR... haha men man kanske skulle starta ett märke som heter foodgear :)


///Micke

rimad
2008-09-10, 17:25
Det är inte lätt att sätta pris på en golf du har läggt så mycket pengar på...jag fattar att man kan inte förvänta att du få den pengar tilbaka men fan...den är längt från en vanlig golf hehe, jag har lämnat min bil på annonstorg ( http://gtiklubben.nu/index.php?m=11&action=showad&id=4814 ) men har absolut ingen anning vilken "bud" är en okej bud... vad tror ni? :D

Åkesson
2008-09-10, 17:26
Jag fick 96 000 för min Stylade Golf GTI -99, 9500 mil förra året, så det låter som ett ganska bra pris

farbrorlarry
2008-09-10, 19:50
Appropå trådnappning så fick jag en flashback när du skrivit foodyaer.
En polare berättade någon gång i början av 90 talet om en som köpt en videokamera på kanarieöarna som hette Panascanic :)

mr_mike
2008-09-11, 07:28
Appropå trådnappning så fick jag en flashback när du skrivit foodyaer.
En polare berättade någon gång i början av 90 talet om en som köpt en videokamera på kanarieöarna som hette Panascanic :)


HAHAHA klockrent, Fy fan de säljarna som lyckas sälja sådant måste juh vara i världsklass, Eller så är vi lättlurade turister.

Weeery cheeeep, beeeest priiiiicccce in tooooown.

HAAHa

///Micke