handdator

Visa fullständig version : Nån som köpt grejer från trackside och infosite.se?



GolfGTI16v_
2008-09-09, 06:11
Tja!!

Som rubriken lyder, nån som vet om det är bra grejer eller bara ekonomi prylar. Är väldigt sugen på sportsatsen komplett med dämpare o fjädrar till min mk3 16v. Hoppas det e fina grejer för det e fina priser ;)

Hör gärna av er om ni vet nått om det :)

mtm
2008-09-09, 09:22
När det gäller infosite är det nog inget fel på prylarna. Däremot är han som driver det (tror det är han och hans fru) en riktig besserwisser. Ödmjukhet finns nog inte i hans ordförråd, såvida han inte lärt sig det det senaste året.

DannyMk1
2008-09-09, 14:25
vad har trackside för web adress?

sgt_nelson
2008-09-09, 19:54
jag har handlat fälgar o däck till min förra corrado från infosite, tyckte han skötte det bra förutom att leveranstiden blev lite längre än väntat, men det får jag ta på mig lite oxå eftersom jag skulle ha en udda storlek på däcken.. de hade standard storlek på 225/40-18" o jag skulle ha 215/35-18" annars skulle det aldrig ha fått plats i hjulhuset... men det blev iaf försenat med ett par veckor mot vad han sa från början..

pekka kiiskilä
2008-09-09, 21:51
Jag har beställt från Trackside och har beställt mer idag det är seriöst företag, Men han har inte fått till det med någon hemsida ännu men det kommer,
jag har inget negativt att säga om det företaget bra service är det med.

GolfGTI16v_
2008-09-10, 10:47
okej låter bra det då ;). Ne han på trackside e på G med en hemsida, så det kommer inom kort :) haha ang. infosite så får ja ta det via mejl så ja slipper snacka med han då :) tack för svaren :)