handdator

Visa fullständig version : VACN, Rudskogen i helgen?



Barbapappa
2008-08-15, 23:53
Bättre sent än aldrig? ;-)
Nån mer än jag och Mika som har tänkt att åka nån av dagarna? I morgon är det bankörning fram till klockan 18 (då ska vi dit) och på söndag är det bankörning från 13-tiden och en rejäl utställning med pokaler och grejer (bra kvalité på bilarna!). ;-)

www.vwaudi-club.no för mer info eller läs här: http://www.vwaudi-club.no/?s=viewarticle&article=208.

Bilder från förra året som jag tog: http://s99.photobucket.com/albums/l298/peepin_eyes/trackdays/070901%20-%20VACN%20Rudskogen/?start=all

Barbapappa
2008-08-17, 00:34
Det var ett kanonarrangemang även i år! Riktigt balla bilar, gött väder & trevligt folk, kan det bli bättre! ;-)

Tyvärr var båda våra bilar lite krassliga så det blev inte så mycket åka för varken Mika eller mig, men värst var det väl för Mika, ett pass blev det sen tog turbovisslandet slut. ;-( Mina bromsar var inte riktigt på topp efter förra haveriet tidigare i månaden så man fegade lite för mycket och det blev ingen rolig körning.

Det är riktigt trevliga träffar de här vw/audi träffarna, många riktigt vassa bilar som körs och många fina bilar att kolla på i depån/utställningsområdet. Mängden trimmade audifemmor är det ju inte nåt fel på heller, örongodis!!! När det gäller körning så är det ju väldigt mycket körtid, korta pass (10min) är ju lite ovant, men fördelen är väl att man inte behöver vänta så mycket i depån.

Stort tack även till Björn ('bmk') & Camilla för den goda Mexarmiddagen hemma hos er i Rakkestad, jättegott! Himla trevligt ställe att bo på också, tack för att vi fick komma på besök. :-)

P-plats.se
2008-08-17, 01:33
Har fått en komplett rapport från Mika nu...
...och du missade tårtan Peter! ;)

Barbapappa
2008-08-18, 18:35
Tårta hörde jag inget om, då hade jag kommit på besök. ;-D
Nä, man var allt liiite mör efter den dagens bilåkning även om det inte var så långt... Skulle ju upp och prova ale ring dan efter med bilen med, upp i ottan igen. ;-) Bilder från båda spektaklen ligger ute på rejsa snart.