handdator

Visa fullständig version : Golf R32 Styling



Hyppe
2007-05-24, 12:52
Har sökt med ljus och lykta efter front, kjolar(4-dörrars), vinge och bak! Orginal (beg/krokad bil?) eller kopior abs eller glasfiber.

Alla tipps på företag/skrotade bilar/folk som tagit hem från e-bay med kontakter eller lik. är av intresse.

Bilen väntar på att få ny lack men innan jag ens hittat plasten till vettiga priser känns det tungt :/

OBS endast R32 delar (och kopior) av intresse

3L1T
2007-05-24, 20:50
Har du kollat hos tillverkaren av bilen!?!
- VAG -

Hyppe
2007-05-24, 23:50
givet har jag det.. men att betala 7200kr enbart för en r32 front kommer inte på frågan då man till många andra bilmodeller får ett helt kitt för samma pengar, kopior då.

Mini_me
2007-05-25, 07:10
e-BAY har massa såna saker du vill ha...bara att leta och sen köpa. finns bra och säkra betal sätt där (Paypal mm).

znabb
2007-05-25, 17:38
Har sökt med ljus och lykta efter front, kjolar(4-dörrars), vinge och bak! Orginal (beg/krokad bil?) eller kopior abs eller glasfiber.

Alla tipps på företag/skrotade bilar/folk som tagit hem från e-bay med kontakter eller lik. är av intresse.

Bilen väntar på att få ny lack men innan jag ens hittat plasten till vettiga priser känns det tungt :/

OBS endast R32 delar (och kopior) av intresse

här finns komplett R32 "kit":

www.dietrich-tuning.de

tas hem av bla MH Styling.....

HardstyleBoy
2007-05-27, 19:21
Den sidan var helt okej, en vinge och front grill lär jag beställa från dom. Tack för tipset!

JWO
2007-05-27, 23:50
Den sidan var helt okej, en vinge och front grill lär jag beställa från dom. Tack för tipset!

Annars har du tmtuning.com de har riktigt bra grejer!

Hyppe
2007-05-29, 10:39
Så nu har jag köpt ett paket på e-bay .. (england) lite nervöst men man måste ju testa någon gång..

Meddelar när (om) paketet kommer och hur delarna ser ut.. glasfiber kan ju vara känsligt om det är för tunt.. jaja håll tummarna för mig nu!