handdator

Visa fullständig version : Lupo Dimljus!



intensio
2008-06-28, 14:38
Jag är på jakt efter en sådan "grill" liknande del i kofångarn fram med dimljus fästen, har hört att det kan vara svårt att hitta? om det är någon som vet om det går att köpa orginal hos VAG och isåfall vad man kan tänkas behöva punga ut för ett stycke sådant?

Barbapappa
2008-06-29, 21:09
Lupo fanns ju med dimljus som tillval så det är ju klart att vag kan fixa det åt dig.

Lilla_Vargen
2008-06-29, 21:16
Hella har en uppsättnig för att "eftermontera" som är skrämmande lik orginal. Dessa funkar att montera i "vanliga" kofångaren utan dimmljus.
Köper du VAG orginal så kommer du få byta kofångare oxå.... inte billigt...

Ska kolla upp om jag har ngn länk lr mer info om satsen..

Barbapappa
2008-06-29, 21:27
Räcker det inte att byta det 'svarta' i kofångaren bara? Trodde det var samma. Hur som helst kan man ju köpa allt på vag om man vill, eller på skroten... ;-)

intensio
2008-06-29, 21:41
Jag trodde också det gick att byta det svarta bara. men om man måste byta kofångaren också så känns det lite overkill.. men kolla om du hittar någon länk till de andra ljusen, låte rju intressant! men det skall ju se ut som det gör på den orginal och inte som 3L tillexempel..

tack för hjälpen!

Lilla_Vargen
2008-07-06, 23:29
Har inte helt gett upp att hitta info om dem.
Har gått genom båda burkarna men hittade inget...
Helt säker är jag på att de fanns, dock blir jag mer osäker om produkten finns kvar...

Ska bara lyckas få fram ngt mer om dessa lampor...