handdator

Visa fullständig version : Bsr eller ace, dahlbäck??



Marre
2008-06-24, 20:31
Tjena, Tänkte trimma min golf IV GTI -99, tänkte lägga ut max 15 000:-.. Vem ska man vända sig till?? Har tittat på BSR, ACE, Dahlbäck m.fl.. Bsr får ju ut bra effekt o vrid.. Vilket Chip är mest prisvärt tycker ni, har ni några erfarenheter av dessa..

Tack på förhand..//Marcus

Holmgren
2008-06-24, 21:05
Jag har bara erfarenheter utav Ace. Dom var jag väldigt nöjd med. Väldigt bra service.
Hade steg 3 till min Golf IV 1.8T
Vet inte om dom andra verken är bättre eller sämre.
Jag var nöjd med Ace i alla fall, så pass nöjd att jag även lät dom fixa min Audi A4 -04

Välkomen till Gtiklubben. Hoppas du ska känna dig välkommen och få svar på dina frågor.

Marre
2008-06-24, 21:13
Okej, tack så mycket.. Om man tittar på BSR så får dom ju ut ett jäkla vrid jämfört med dom andra.. Men ACE verkar ju vara duktiga..

Streby
2008-06-24, 21:15
Hade BSR i en Saab 900 jag hade tidigare, väldigt nöjd, och detta var innan PPC kom så det känns som att det är ännu bättre nu, iallafall enklare. Har ingen erfarenhet av de andra två men BSR kan jag rekommendera av egen erfarenhet.

Manny
2008-06-24, 22:18
Lita inte blint på företagens siffror.

Marre
2008-06-24, 22:46
Nej, man ska väl inte göra det.. Men vem har dom mest "trovärda" siffrorna??

ThomasT
2008-06-24, 23:25
Nej, man ska väl inte göra det.. Men vem har dom mest "trovärda" siffrorna??

Det är inget större skillnad mellan effekten iom att det inte går att trolla fram effekt när alla har samma hårdvara att utgå ifrån.

Själv valde jag Ace iom att man fick ett betydligt mer proffesionellt bemötande än hos BSR. De är dessutom bättre att ha med och göra om man ska fixa mer än bara chip, typ bromsar.. chassi osv...



.

VWGolIV
2008-06-25, 01:19
Kolla först vilken firma som är närmast dig.

Skulle det strula med bilen efter trim så kan det vara skönt att slippa åka 50 mil.

Sen är det service och bra personal jag hade kollat på.