handdator

Visa fullständig version : Famvagnsinställning sthlm söderort.



fjadrik
2008-06-22, 22:03
Vem gör en vettig framvagnsinställning åt mig i södra stockholm?

Bilen är en golf gti 16v -91 med sellholm skruvben med justerbar camber/caster (sellholmben).
Och rörbärarmar med uniballs i framvagnen.

Jag vill alltså inte ha en framvagnsinställing för bruksbilen, utan en banracinginställning av någon som vet vad dom gör.

Mvh Fredrik

Manny
2008-06-22, 22:07
Om du vet vad du vill ha och du är du med när dom gör inställningen så kan nog få vad du vill varsomhelst.

Raz
2008-06-22, 22:24
Många "vanliga" firmor orkar inte hålla på med entusiastbilar, för krångligt och tar för lång tid.

Manny
2008-06-22, 22:36
ja man e ju van vid småstäderna där de flest vill hjälpa en :D

Viktor Cz.
2008-06-22, 23:05
Jag var hos dessa med min Golf, mycket bra bemötande och servicenivå.
http://gulasidorna.eniro.se/query?what=ip&advert_code=63330910&referring_what=map&mop=yp&hits_on_map=1&disable_ka=1&search_word=d%E4ck&geo_area=nacka

znabb
2008-06-23, 13:13
Vem gör en vettig framvagnsinställning åt mig i södra stockholm?

Bilen är en golf gti 16v -91 med sellholm skruvben med justerbar camber/caster (sellholmben).
Och rörbärarmar med uniballs i framvagnen.

Jag vill alltså inte ha en framvagnsinställing för bruksbilen, utan en banracinginställning av någon som vet vad dom gör.

Mvh Fredrik

Fjadrik: finns en kille som heter anders som har däckfirma i huddinge.
Han hänger mkt på rejsa.nu och kan fixa det du vill.han kan även "corner weighta" (stavning???) bilen.

PM:at dig hans tel nr.

fjadrik
2008-06-24, 12:52
Fjadrik: finns en kille som heter anders som har däckfirma i huddinge.
Han hänger mkt på rejsa.nu och kan fixa det du vill.han kan även "corner weighta" (stavning???) bilen.

PM:at dig hans tel nr.


Tusen tack.

Skälet till att det ska vara en som vet vad han gör är för att jag inte gör det =)