handdator

Visa fullständig version : Justerbar topplagring DLI teknik



widget
2008-06-10, 17:52
undrar om det är nån som kör med sånna på sin bil? antar att det måste moddas rätt mycket för att få det att passa?

SteaM
2008-06-10, 18:11
of topic men..

såg att du bodde i Skellefteå!? Va bygger du på din golf? Går den nått i stan nu?

Manny
2008-06-10, 18:27
Man måste iallafall kapa bort "konen" som sitter längst upp på tornet, och antagligen borra några hål längt upp, annars verkar det inte vara några större operationer. Detta efter vad jag sett på bilar med dessa lagringar, har dock inte provat själv.

widget
2008-06-10, 20:27
Man måste iallafall kapa bort "konen" som sitter längst upp på tornet, och antagligen borra några hål längt upp, annars verkar det inte vara några större operationer. Detta efter vad jag sett på bilar med dessa lagringar, har dock inte provat själv.

ok ja jag tänkte oxå att det var nått liknande men då var det ju inte så farligt..jobbigt..



SteaM of topic men..

såg att du bodde i Skellefteå!? Va bygger du på din golf? Går den nått i stan nu?

: ja jag bor i skellefteå men jag har inte bilen här i stan tyvärr.. och den rullar inte har inte gjort det på många år, har blivit ett lång tids projekt.. dock inget speciellt.. lite snyggare än orginal bara..=)

SteaM
2008-06-11, 10:05
okej okej :)

Lillen
2008-06-12, 14:28
undrar om det är nån som kör med sånna på sin bil? antar att det måste moddas rätt mycket för att få det att passa?

Bygger du för konbana/bana eller bara för gata?
För gata fungerar vanliga OM man inte tänker åka HÅRDA bussningar och allat annat eller behöver extrema hjulvinklar!


Man måste iallafall kapa bort "konen" som sitter längst upp på tornet, och antagligen borra några hål längt upp, annars verkar det inte vara några större operationer. Detta efter vad jag sett på bilar med dessa lagringar, har dock inte provat själv.

Finns en hel del banbilar iaf med DLI-lagringar.
Verkar fungera MYCKET bra för dem som har.
Frågar man så får man iaf bara nöjda svar tillbaka.
Vet ju inte om det har vart några problem , har funderat på sånna själv(de justerbara i mitt fall).

Men även helt centrerade och exentriska finns.
Vet inte in DLI har båda men iaf.