handdator

Visa fullständig version : Fönster Hiss



HardstyleBoy
2008-06-04, 21:40
Det som hände var att när en kille som åkte med mig skulle stänga dörren (fönstren var nere) så slämde han igen dörren hårt. Enligt han så var det inte hårt. Han ljuger som in i helvete. Så hörde jag bara fönstret knaka till.

Hmm inget tänkte jag när jag körde och ta upp fönstret så kom det halvägs upp och sen stannade det. En stund senare så åkte det ner i dörren. Nu till min fråga. Kan man köpa sånt här på skroten eller finns det nånstans att hitta biligt. Tacksam för alla svar

H

Manny
2008-06-04, 21:42
Det som hände var att när en kille som åkte med mig skulle stänga dörren (fönstren var nere) så slämde han igen dörren hårt. Enligt han så var det inte hårt. Han ljuger som in i helvete. Så hörde jag bara fönstret knaka till.

Hmm inget tänkte jag när jag körde och ta upp fönstret så kom det halvägs upp och sen stannade det. En stund senare så åkte det ner i dörren. Nu till min fråga. Kan man köpa sånt här på skroten eller finns det nånstans att hitta biligt. Tacksam för alla svar

H
Bil? Vw? årsmodell? Fram, bak höger vänster?

HardstyleBoy
2008-06-04, 21:56
Sorry glömde bort det.

VW MK IV -00 Fram Höger

Manny
2008-06-04, 21:57
http://www.gtiklubben.nu/forum/showthread.php?t=2465&highlight=elhiss

HardstyleBoy
2008-06-04, 22:06
http://www.gtiklubben.nu/forum/showthread.php?t=2465&highlight=elhiss

Tack! :D..Vet du om man köpa det på en skrot kanske. För nya fästen kostar 1000 kr.

Särkelä
2008-06-04, 22:18
Jag hade inte köpt på en skrot. för då vet man inte när det händer igen.. Bara köp nytt.. men går att byta bara fästena o dom kostar inte 1000 pix. osäker men runt 400 - 500 kanske. hela agregatbalken kostar nog runt tusingen.

HardstyleBoy
2008-06-04, 22:45
Jag hade inte köpt på en skrot. för då vet man inte när det händer igen.. Bara köp nytt.. men går att byta bara fästena o dom kostar inte 1000 pix. osäker men runt 400 - 500 kanske. hela agregatbalken kostar nog runt tusingen.


För jag var inne på svenstigs och dom sa att jag behövde byta agregatbalken. Men rutan är helt loss är det bara fästena eller är det nåt mer?