handdator

Visa fullständig version : Bra koll på Golf GTI V



Viktor Cz.
2008-06-02, 21:21
Blev kontaktad av tidningen Automobil och fick frågan om jag visste någon som har bra koll på Golf GTI V.
De skall skriva ett beg.reportage om denna bil och vill ha synpunkter på vanliga fel osv...

Har Du bra koll på denna bil kontakt mig så vidarebefodrar jag kontaktuppgifterna till tidningen.

nacud
2008-06-03, 14:04
listerna på framdörrar lossnar, handdaget till bakluckan fastnar ibland, farthållaren funkar bara ibland och nu pajade tändspolen....är väl vanligt på vw....eller?

JWO
2008-06-03, 19:23
listerna på framdörrar lossnar, handdaget till bakluckan fastnar ibland, farthållaren funkar bara ibland och nu pajade tändspolen....är väl vanligt på vw....eller?

Mest vanliga på en Golf 5 GTI är ju att tändspolarna ryker... I övrigt kan jag inte komma så jätte mycket

znabb
2008-06-03, 20:33
Mest vanliga på en Golf 5 GTI är ju att tändspolarna ryker... I övrigt kan jag inte komma så jätte mycket

tanken var väl att sammanställa det och skicka/maila till trådskaparen,inte skriva det här...?

JWO
2008-06-03, 21:02
tanken var väl att sammanställa det och skicka/maila till trådskaparen,inte skriva det här...?

Förlåt babe