handdator

Visa fullständig version : Montera innre drivknut + länge på olika axlar



Player
2008-05-17, 10:00
Hejsan, va ett tag sen jag höll på med min vr6:a som jag började byta av nästan allt i framvagnen så nu tänkte jag sätta lite fart igen med den. Men direkt så fick jag något att tänka på.

*Hur monterar man till baka innre drivknuten. Jag har köp nya damasker och plockat bort dom gammla för länge sedan så nu kommer jag inte ihåg hur brickorna ska sitta.
Jag har: 1 låsring och 2 brickor var av en är med splance i.

En sido fråga: jag har några olika drivaxlar ligger målade och till snyggade i samma färg från både g60 och vr6 så nu kommer jag inte ihåg om det är vr6:an som har långa eller korta gämfört med g60

Lika bra att fråga istället för att montera ihop och märker att det är fel =)

Player
2008-05-18, 06:42
Skulle även behöva en beskrivning på den yttre eller en spräng skiss om någon har.

Mvh Thomas

Player
2008-05-18, 10:23
Google allas goda vän, hittade en sprängskiss på hella axelen både inrre och yttre så nu är det bara måtet jag är intresserad av.
Men jag har för mig att vr6:an har kortare än g60 ??? men kommer fan inte ihåg för jag tycker att vr6:an borde vara bredare och ha längre axlar

tso
2008-05-18, 17:57
VR6:an har längre axlar än g60...

Player
2008-05-18, 18:58
Jag vist att vr6:an va bredare än corradon men på något kostig sätt fick jag för mig att g60 hade längre så jag va lite förvirad. Tackar och bugar =)