handdator

Visa fullständig version : Nya grejer till G4 Gti



G4Gti
2007-05-20, 20:56
Tjena alla skulle behöva snabba svar nu =)

Jag ska köpa lite grejer på tmtuning.com och undrar om det verkligen funkar???

Oem- Cruise control upgrade kits. Funkar det verkligen? Jag har ingen farthållare nu? och är det svårt att installera?

Oem "confort turning" upgrade kits(förmodar att servon blir bättre??) Är det möjligt?? och är det svårt att installera???

Tack för alla svar!

mvh

ThomasT
2007-05-20, 21:22
Oem- Cruise control upgrade kits. Funkar det verkligen? Jag har ingen farthållare nu? och är det svårt att installera?

Med tanke på priset gissar jag att det bara är spaken. Så har du en bil utan gasvire så kan man montera spaken och "aktivera" funktionen via en service dator.



Oem "confort turning" upgrade kits(förmodar att servon blir bättre??) Är det möjligt?? och är det svårt att installera???Detta relä gör så att när du flippar till blinkers spaken så blir det automatiskt 3st blink som på nyera VW/AUDI mm

G4Gti
2007-05-20, 21:27
Med tanke på priset gissar jag att det bara är spaken. Så har du en bil utan gasvire så kan man montera spaken och "aktivera" funktionen via en service dator.


Detta relä gör så att när du flippar till blinkers spaken så blir det automatiskt 3st blink som på nyera VW/AUDI mm

Så om jag köper spaken kan VW servicen aktivera funktionen? Kostar ju likson flera tusen mindre en hos VW.

Aha det andra har farsan på sin audi(jobbigt som fan tycker jag) hehe

Men tack för dina svar

ThomasT
2007-05-20, 21:32
Så om jag köper spaken kan VW servicen aktivera funktionen? Kostar ju likson flera tusen mindre en hos VW.

Har du inte kollat pris på vire versionen då? Då måste man ha motor till gaspjället...

Sedan tar de nog betalt för att aktivera funktionen...