handdator

Visa fullständig version : Hur sitter lister och emblem fast på Polo -97?



Andersson Racing
2008-04-16, 08:48
Listerna på sidan, lim eller clips?

Är emblemen på bakluckan ditsatta med lim?

mvh Per

P-plats.se
2008-04-16, 09:53
Dom sitter med dubbelhäftande tejp...
Både sidolisterna samt emblemen på bakluckan, även VW märket.

(Har du köpt Polo???)

Andersson Racing
2008-04-16, 12:21
Dom sitter med dubbelhäftande tejp...
Både sidolisterna samt emblemen på bakluckan, även VW märket.

(Har du köpt Polo???)


Tack Patrik det var som jag misstänkte!

Hehe vem vet........

Nä, inte jag (fast i golfträsket) men två polare har köpt var sin, den ene en gul colour cocept och han vill lacka listerna i bilens färg och ta bort emblemen och på med 17" Ska försöka locka med dem till BUG Run nu! Funkar det med 17" på polo -97?

/ Per

P-plats.se
2008-04-16, 13:33
Tack Patrik det var som jag misstänkte!

Hehe vem vet........

...nu när jag köpt Golf för att vara lika tuff som du!


Nä, inte jag (fast i golfträsket) men två polare har köpt var sin, den ene en gul colour cocept och han vill lacka listerna i bilens färg och ta bort emblemen och på med 17"

Kör utan lister det ser fetare ut...


Ska försöka locka med dem till BUG Run nu! Funkar det med 17" på polo -97?

/ Per

Funkar och funkar...

Det går med rätt ET och små däck MEN det kommer ta i om man börjar köra lite hårdare.
Personligen tycker ja 16" är det största man ska ha på en Polo 6N men jag vill ju att det ska funka att piska bana m.m.

larsahl
2008-04-16, 17:24
17" är nog inte spec kul och köra med dom där små motrerna, jag skulle rekommendera 16"

Mini_me
2008-04-16, 17:42
Jag har kört en lätt trimmad color concept med just 17" på mantorp...det var en upplevelse kan man lungt säga.....=)

Andersson Racing
2008-04-17, 10:11
Jo, jag nämnde det till honom att 17" var kanske lite att ta i men vi får väl se. Min andra polare nöjjer sig men 16" som han fick av colour concept-mannen......

Tacka vet jag 15" på golf 1 och golf 3!

Patrik! Ska bli kul att se din mintcondition golf! Själv tar jag min golf 3 upp tror jag. Kanske så får Golf 1:an stå hemma och sura i år eller om min vapendragare Micke väljer att låta sin 16v stå hemma och tar min golf 1 upp i stället.

/ Per