handdator

Visa fullständig version : Skära ut flänsar utefter cad-fil



Joda
2008-03-12, 22:03
Vem kan göra enl. rubrik. Givetvis för rimliga pengar.. Annars får man ta filen och borrmaskinen i anspråk i ett par timmar.

Materialet ska vara rostfritt.

Jag har mailat KL-racing. De har ju mängder med sådana produkter. Hoppas på ett positivt svar därifrån.

/Johan

Manny
2008-03-12, 22:04
Jag vill ha en avgasfläns till en 20v :D

(ursäkta trådkapningen, kunde inte hålla mig)

Joda
2008-03-12, 22:13
Jag vill ha en avgasfläns till en 20v :D

(ursäkta trådkapningen, kunde inte hålla mig)

Hehe.. bara roligt. Speciellt när du ber om ursäkt.

Att det ska vara så svårt att få till nårra flänsar!!!! Grr...

/Johan

pekka kiiskilä
2008-03-12, 23:25
Krister (KL Racing) Har en hel del o göra men maila till mig så kan du få hans tele nr av mig.











.

Jani Hast
2008-03-13, 08:42
Vad är det för tjocklek ???

Joda
2008-03-13, 16:44
Tjenna...

Jag mailade Krister igår kväll.. Han svarade kl 22:30. En kille som jobbar sent verkar det som. De skulle skära i rostfritt om 5-6 veckor. Det var inga problem att skära ut det jag ville ha.

Men.. jag har varit på Industrisvets i SJömarken. De har en skärlaser. Pratade med en mycket trevlig kille som heter Magnus. Skickar jag bara Cad-filen till honom så kan de skära ut prylarna!!!!

Tror det blir 8mm rostfritt. Alternativt Aluminium i samma tjocklek.

Det skulle inte bli speciellt dyrt heller. Funderar dock på hur många man skulle beställa. Det kan ju tänkas att man vill bygga om en vacker dag. Ska ju ha i 2-litaren till nästa år.

Tack för supporten gubbar.

Ska antagligen handla endel på KL-racing ändå. De har ju stora intercoolers med 2,5" anslutningar. Passar mig bra. Bra priser har de också.

Cad-filen ligger förresten under min projekttråd. Gjorde om den till Jpeg..
Inte världens bästa bild, men men...

/Johan