handdator

Visa fullständig version : Dörrsidor till MK1?



Tobber
2007-05-16, 20:33
Har just blivit ägare av en Golf MK1 GLi Cab
Som kräver lite kärlek...

Satt å spana på www.typ-17.de
De säljer dörrsidor till Golf MK1 Cab men min Tyska är lite knackig eller rättaresakt obefintlig.
De jag fattar är att "satsen" innehåller 4 "delar" men är det då en dörrsida med 4 delar eller är det fyra "dörrsidor". Fram och bak??

Någon som kanske handlat som vet?

Prislappen landar på 1800:- ca å de är ju kanske lite billigt för fyra "dörrsidor".
Men man vet ju aldrig med de där tyskarna...

Sen när jag ändå är i skrivandets stund...
Någon som vet om listen i kabben som täter mot dörren, går att byta och var man finner en sådan?

En grej till jag kom på som tynger mina tankar...
Läste innen på gamla forumet om att byta stolar och baksäte i MK1:an mot MK2:ans inredning.
Där stod det någonstans att de fanns en beskrivning om detta i
caddyforumet ? Var hittar jag en sådan beskrivning?

Tacksam för svar...

MEd vänlig hälsning Tobbe

Tobber
2007-05-20, 16:33
Kanske satte fel rubrik på detta inlägg...

Ingen som setta det??


Mvh Tobbe

Fireball
2007-05-20, 19:45
min Tyska är lite knackig eller rättaresakt obefintlig.


Det finns möjlighet att få sidan på engelska om det är till hjälp?
Under sökrutan finns det en rullgardin där det står "Wählen Sie Ihre Sprache" och där kan man välja engelska.

Caddyforumet du nämner är kanske www.vwcaddy.com? Där finns i alla fall följande guide ang. mk2-stolar i mk1: http://vwcaddyforum.com/showthread.php?t=328

Tobber
2007-05-21, 11:31
Det finns möjlighet att få sidan på engelska om det är till hjälp?
Under sökrutan finns det en rullgardin där det står "Wählen Sie Ihre Sprache" och där kan man välja engelska.

Caddyforumet du nämner är kanske www.vwcaddy.com? Där finns i alla fall följande guide ang. mk2-stolar i mk1: http://vwcaddyforum.com/showthread.php?t=328



Bugar å tackar för svar...

//Tobbe

Tobber
2007-05-21, 11:35
Blir ändå inte riktigt klok på om de är 1st dörrsida som består av 4st delar (Vilket jag överväger att tro)
Eller om det är 4st dörrsidor, dock lite väl billigt för detta alt.

Men tack ändå...

//Tobbe

Sciroccoplågare
2007-05-22, 11:24
Tobber.

Det borde vara till hela bilen, för om det bara var till en dörrsida eller baksätet, så skulle det stå Left/Right och vara fyra olika beställningskolummer för att täcka upp en hel inredning.

Raz
2007-05-22, 11:57
Jag tror också det är till hela bilen, dom brukar skriva ut höger/vänster fram/bak annars.

Tobber
2007-05-24, 08:41
Tobber.

Det borde vara till hela bilen, för om det bara var till en dörrsida eller baksätet, så skulle det stå Left/Right och vara fyra olika beställningskolummer för att täcka upp en hel inredning.


Sciroccoplågare
Raz

De har ni rätt i ja...Tänkte inte på de. Bara att pröva å beställa då kanske.

Tack för den tankegången...

//Tobbe