handdator

Visa fullständig version : Golf MK1 GL



Tobbe_16v
2008-01-31, 20:35
Va å kikade på en mk 1a i går men det va jäkligt konstigt förfarande när man starade å stängde av, man skulle nämligen ha på ljusknappen till halvljuset mm när man startade och föra att bilen skulle stanna va man tvungen att trycka av ljusknappen, spela ingen roll om man vred av tändningen å drog ur nyckel. Bilen är en golf gl från 82. Så här ska det väl inte va va??

Junfors
2008-01-31, 20:44
Enkelt svar nej!

Skulle gissa på att nå i tändningslåset givit upp för någon ägare och dom gjort en "fixaalldedessjälvhemmaigaragetlösning" brukar vara mindre bra om det ger mer bekymmer vilket det ofta kan göra för att man belastar ex ljuskontakten med alldedes för mycket spänning. Är du haj på el kan man ju köpa och fixa till det när det går sönder eller innan dess. Är du inte haj tycker jag inte du ska köpa bilen.

Tobbe_16v
2008-01-31, 20:53
Enkelt svar nej!

Skulle gissa på att nå i tändningslåset givit upp för någon ägare och dom gjort en "fixaalldedessjälvhemmaigaragetlösning" brukar vara mindre bra om det ger mer bekymmer vilket det ofta kan göra för att man belastar ex ljuskontakten med alldedes för mycket spänning. Är du haj på el kan man ju köpa och fixa till det när det går sönder eller innan dess. Är du inte haj tycker jag inte du ska köpa bilen.

Ja precis det jag med tänkte på en "fixaalldedessjälvhemmaigaragetlösning" bra ord det där hehe, tack så mycket då va det inte bara så att man va tvungen att ha på halvljuset//Tobbe

P.Hagel
2008-01-31, 21:49
Hej Tobias.
och från Uddevalla oxså.

Var det den blåa på blocket du varit o tittat på ??

Tobbe_16v
2008-02-01, 00:30
Hej Tobias.
och från Uddevalla oxså.

Var det den blåa på blocket du varit o tittat på ??

Tjena! japp från uddevalla jag med, jo jag va å kika på den i lysekil på onsdagen, är ute efter en fin etta...