handdator

Visa fullständig version : Nygammal medlem



Motin
2008-01-17, 07:23
Hej på Er !

Nu har jag äntligen registrerat mig här på forumet så jag kan vara med o göra inlägg :).

29 år, älskar Golf. Ägt Golf MKII GTI, Golf MKIII GTI, Golf VR6, Golf MKIV GTI och nu Golf MKV GTI. Mellan alla Golfar så har jag haft en Subaru Impreza GT.. Men suget efter Golf blev alldeles för tungt :).

Har vart inne och läst och lärt mig allt möjligt här på forumet i flera år.. Ja sen första Golfen jag ägde, helt suveränt med nyttig info.

MKV GTI:n är den bästa bil jag ägt.. Den är grym.. Köpte den i oktober i Skåne.. färdigprogrammerad med Vtech. Black Magic 05:a med DSG.. Grymt !

JWO
2008-01-17, 08:01
Hej på Er !

Nu har jag äntligen registrerat mig här på forumet så jag kan vara med o göra inlägg :).

29 år, älskar Golf. Ägt Golf MKII GTI, Golf MKIII GTI, Golf VR6, Golf MKIV GTI och nu Golf MKV GTI. Mellan alla Golfar så har jag haft en Subaru Impreza GT.. Men suget efter Golf blev alldeles för tungt :).

Har vart inne och läst och lärt mig allt möjligt här på forumet i flera år.. Ja sen första Golfen jag ägde, helt suveränt med nyttig info.

MKV GTI:n är den bästa bil jag ägt.. Den är grym.. Köpte den i oktober i Skåne.. färdigprogrammerad med Vtech. Black Magic 05:a med DSG.. Grymt !


Skoj med nya medlemar, välkommen!

Lillen
2008-01-17, 11:04
Härligt med återvändare =)
Välkommen tillbaka med andra ord.

Fasen vilken radda bilar!
Hela GTi-klanen utom Mk I.

Lite avis kan man bli =)

outlaw
2008-01-17, 21:04
Hej på Er !

Nu har jag äntligen registrerat mig här på forumet så jag kan vara med o göra inlägg :).

29 år, älskar Golf. Ägt Golf MKII GTI, Golf MKIII GTI, Golf VR6, Golf MKIV GTI och nu Golf MKV GTI. Mellan alla Golfar så har jag haft en Subaru Impreza GT.. Men suget efter Golf blev alldeles för tungt :).

Har vart inne och läst och lärt mig allt möjligt här på forumet i flera år.. Ja sen första Golfen jag ägde, helt suveränt med nyttig info.

MKV GTI:n är den bästa bil jag ägt.. Den är grym.. Köpte den i oktober i Skåne.. färdigprogrammerad med Vtech. Black Magic 05:a med DSG.. Grymt !

Fan va nice med fler MKT 5 GTI ägare hoppas vi syns på BUG RUN allihopa!!!
Hmmm Subba vad tänkte du på där,tur du hittade tillbaks !!

R.Grönberg
2008-01-17, 21:48
Trevligt med lite gamla medlemmar=) kul att dom hittar tillbaka en efter en=)

Välkommen och din bil låter festlig;)

ovredsson84
2008-01-17, 22:15
Välkommen.. =)

Motin
2008-01-18, 07:37
Fan va nice med fler MKT 5 GTI ägare hoppas vi syns på BUG RUN allihopa!!!
Hmmm Subba vad tänkte du på där,tur du hittade tillbaks !!

Skyller på tillfällig hjärnkollaps ;)

Motin
2008-01-18, 07:38
Trevligt med lite gamla medlemmar=) kul att dom hittar tillbaka en efter en=)

Välkommen och din bil låter festlig;)

Tack, det är den !