handdator

Visa fullständig version : Hjälp med skärmbreddare



Ezcobar
2007-12-22, 16:28
Ett par frågor angående skärmbreddare till en Golf II 16V. Om man vill ha likadana som original vart köper man dom och vilket art nr har det. Har nämligen tittat runt länge nu och hittar massa olika modeller och blir inte klok på vilka jag ska ha.

Andra frågan då. Är det skillnad på de bakra breddarna på en 16V och en G60. Fram skiljer det ju.

Tredje frågan då. Tröskelbreddarna eller kjolarna vilket man vill till 16V årsmodell 90,vad har dom för art nr och vart köper man dom. Original då alltså! Mina är sletna och saknar dem där små "luckorna" så det är dags för ett nytt kit!!!

Vill ha art nr på de olika breddarna och vart man köper dem!!!

Bastard66
2007-12-22, 17:24
Ett par frågor angående skärmbreddare till en Golf II 16V. Om man vill ha likadana som original vart köper man dom och vilket art nr har det. Har nämligen tittat runt länge nu och hittar massa olika modeller och blir inte klok på vilka jag ska ha.

Andra frågan då. Är det skillnad på de bakra breddarna på en 16V och en G60. Fram skiljer det iaf.

Vill ha art nr på de olika breddarna och vart man köper dem!!!

Har inget art. nr. men autodelar i göteborg säljer breddare..

Ezcobar
2008-07-14, 20:00
Ingen som kan hjälpa mig med detta????

R.Grönberg
2008-07-14, 20:38
Autodelar i göteborg=)
och din vw återförsäljare fixar nog det utan några som helst problem

Bastard66
2008-07-14, 21:00
som sagt Autodelar är att föredra.. VAG tog 500/tröskelbreddare när jag frågade dom i höstas och monteringsatsen skulle gå på runt 700 med lister och clipsen.. Sen är ju skärmbreddarna svindyra dom också på VAG iaf.. Men Autodelar säljer ju kitt bra mkt billigare har dock ej koll på priset riktigt.

R.Grönberg
2008-07-14, 21:01
för mig att breddarna kostar 500 stycket när jag kollade och inte vart så mkt dyrare än autodelar