handdator

Visa fullständig version : Äntligen är den hemma!



JWO
2007-05-12, 16:53
Var och hämtade min Golf V GTI igår, Black Magic (helrätt färg), Bi-Xenon, Stora stereon -Cd vxl, förvaringspkt m.m var inne på VAG och köpte Ipod sladden direkt så man kan lyssna på lite musik!
Så här långt är jag grymt nöjd med bilen, riktigt rolig på alla sätt. Nu sitter det 17" orginal sulor på men nya 19" kommer antaligen blir det BBS Ck 8.5x19. Ge gärna förslag på annat!

Bilder kommer på garaget under namnet: JWO
Ska försöka ta några under veckan som kommer!

jocke.w
2007-05-12, 17:19
Trevligt...

Sååå kul att hämta ny bil!!!

Basti
2007-05-12, 17:20
Grattis till kärran, säg till när bilderna ligger ute så man kan ta sig en titt på den, det var en begagnad du köpte va?
Om jag inte minns fel skulle du inte ha en vit innan??
Berätta gärna lite om varför det blev just denna o inte den vita.

JWO
2007-05-12, 18:35
Grattis till kärran, säg till när bilderna ligger ute så man kan ta sig en titt på den, det var en begagnad du köpte va?
Om jag inte minns fel skulle du inte ha en vit innan??
Berätta gärna lite om varför det blev just denna o inte den vita.

Ja denna jag tog nu är en -06 och hade gått 2100 mil, en kille som hade fått jobb i norge och skulle han ta in den så skulle han få betala bilen x2 i skatt m.m så det därför. Riktigt fint skick var den också dessutom, Mr.Cap behandlad och extra (riktigt) Carguard Larm. Sen V-hjul på Ace-Dino 17".

- Varför jag inte tog den vita -
Bilen var fin på alla sätt men efter provkörningen var jag inte lika positiv till bilen för den kändes allmänt konstig. Det knakade t.ex. när man la in tvåan och ratten kändes inte helt 100 antagligen något med balansen, lite grejer skramlade osv. Sen var den bilen ingen -06 som han uppget utan en -05 och den hade gått 3900 mil. Visst det är väl inga mil direkt men man kan kunde få hälften av milen för samma pengar på annat håll. (t.e.x den bilen jag köpte). Sen var inredning nöt mycket för att vara så ny sen fattades mittarmstöd som jag är van vid och väldigt gärna önskade. Sen kjolpaket som satt på va fint och snyggt men lacken, nej den var inte lika rolig, passformen var bra men som sagt lacken skilljde sig för mycket.
Sen till slut så kom vi inte överrens med säljaren om div. saker så det blev inte den bilen. Det var väl tur de för nu har jag köpt en riktig kanon bil som är klockren!

BluedogR
2007-05-12, 18:39
Har du bestämt dig för vilka fälgar de blir innu?
tycker de svarta vi prata om sist på msn om

Basti
2007-05-12, 18:48
Har du bestämt dig för vilka fälgar de blir innu?
tycker de svarta vi prata om sist på msn om

vilka är dem svarta?

JWO
2007-05-12, 18:57
vilka är dem svarta?

De är antricit gråa BBS CK 19" riktigt fina. Men jag tror nästan det blir för mörkt eller? med tanke på att bilen är svart!

BluedogR
2007-05-12, 20:13
menade de från Abbozzo

JWO
2007-05-12, 21:52
menade de från Abbozzo

aha okej! Får fundera över det hela, tänkte bestämma mig inom kort!

silversurfaren
2007-05-12, 21:53
Mörk bil och mörka fälgar lär bli grymt fräscht!

Ursäkta jag la mig i men kunde inte låta bli...
Grattis till köpet förresten!

JWO
2007-05-12, 22:46
Mörk bil och mörka fälgar lär bli grymt fräscht!

Ursäkta jag la mig i men kunde inte låta bli...
Grattis till köpet förresten!

Ja jag tror det kan bli riktigt fint med faktiskt, vi får se vad det blir! Det kommer bilder när de kommit på!