handdator

Visa fullständig version : Photoshop



Ezcobar
2007-12-21, 10:03
Någon här som e duktigt på photoshop som kan hjälpa mig att sätta lite färg på mina fälgar. Tanken är att dom ska bli vita, svarta eller mörkgrå. Har dock väldigt svårt att föreställa mig hur resultat kan bli så jag vill ha lite hjälp!!!

Maila eller nåt för några bilder på bilen med de aktuella fälgarna...

Någon???

Cullberg
2007-12-21, 14:34
lägg in en bild så kan dom som känner sig manade prova...

Ezcobar
2007-12-21, 19:39
Jag fösökte det men alla min bilder som jag tagit är för stora. Det går bara att lägga upp om bilderna är mindre än 0,3 mb. Ska ändra lite inställningar på kameran och ta ett par nya foto!!!

Mr dOhC
2007-12-21, 20:04
Du kan ändra strl på bilden i tex Paint, öppna bilden med paint, klicka på "Bild" i menynraden högst upp, välj "ändra storlek/snedställ" , fyll i lagom % tal, ex 50% och bilden blir 50% av ursprungsbilden, klicka OK, är du nöjd välj "spara som" så finns forfarande orginal bilden kvar.

Ladda upp bilden här: www.imageshack.us (OBS tar lite tid att ladda sidan) , bläddra fram bilden på din dator i fältet som finns på sidan, klicka INTE i "resize image" rutan, klicka på "host it". Kopiera den första adressen som finns under din bild efter att sidan laddat.

Det kan vara bra att ha lite större bild ifall man ska redigera den i photoshop så posta bara en länk till bilden så kan den som vill spara den på datorn.