handdator

Visa fullständig version : Aluminium paddlar



OmegaMannen
2007-12-18, 18:55
Någon som vet om det finns några alu paddlar att montera bakom ratten som är större än dom som sitter original. Såg på något amerikanskt forum tror jag, att r32an ska ha stora alu paddlar nu? Någon som vet ifall det gäller eruopa också?? Eller om det finns några eftermarknads paddlar att köpa?

wolfbane1967
2007-12-18, 20:31
http://www.madracing.net/html/main.html

OmegaMannen
2007-12-19, 09:23
Blir inte riktigt klok på om dom passar på en Golf MKV. På hemsidan ser det ut som om dom passar till MK4, är det någon skilnad på paddlarna mellan MKV och MK4. Man vill ju gärna va säker innan man köper alu paddlar för 3000 spänn från USA. Någon som vet ?????

znabb
2007-12-19, 12:24
Blir inte riktigt klok på om dom passar på en Golf MKV. På hemsidan ser det ut som om dom passar till MK4, är det någon skilnad på paddlarna mellan MKV och MK4. Man vill ju gärna va säker innan man köper alu paddlar för 3000 spänn från USA. Någon som vet ?????


skicka ett mail till dem som säljer och fråga...

wolfbane1967
2007-12-19, 18:48
Läste detta på deras hemsida under
product and oredering info



MADRacing Billet Shifters fit the follow vehicles:

- Audi TT Mk1 with DSG transmission
- Audi B6 series S4 and RS6 with "Tiptronic" transmission
- VW R32 Mk4 with DSG transmission
- Most Pre-2006 VAG cars equipped with paddle shifters

Unsure if the paddles will fit your car? Compare this picture to your car: turn your wheel upside down, if you can see the small "nut" as seen in this picture, then the paddes will fit.

Gå in på sidan igen och kolla picture i den här texten som går att klicka upp!
Sen står det, most pre 2006 VAG cars åxå!

Coola paddlar,bara att köpa om dom passar =)

Mvh/Jerker

OmegaMannen
2007-12-20, 08:24
Då passar dom inte :( Min bil är en 07a och jag har inte skruvhålen på undersidan av mina paddlar :(

Synd då paddlarna verkligen ser coola ut.

Zynodisk
2007-12-20, 12:24
Då passar dom inte :( Min bil är en 07a och jag har inte skruvhålen på undersidan av mina paddlar :(

Synd då paddlarna verkligen ser coola ut.

Dessutom är ju paddlarnas + och - indikering belysta nattetid, det förlorar man ju om man köper alu? Annars ser de som sagt riktigt schysta ut!