handdator

Visa fullständig version : Gti 16v endast 3400 mil borde vara unik



Mikegti
2007-10-18, 18:07
Kanske passar någon i klubben!!Länk
http://www.blocket.se/vi/13849010.htm?ca=9_s

MVH Mike

mellowd
2007-10-18, 18:08
är väl inte svart emblem orginal? ^^,

adis
2007-10-18, 18:20
VW har alltid varit svart på GTI:n.

Marcus
2007-10-18, 18:30
På Golf 1 och 2, ja.

adis
2007-10-18, 18:39
Jag hade svart VW emblen på min 16V, samt i mina broschyrer visar bilderna svart i fronten och silver i bakplåten.

Däremot måste antennen på vänstra framskärmen vara eftermonterad, det är ju takantenn annars.

P.Hagel
2007-10-18, 20:44
Adis har rätt.

verkar som det är en äldre tidigare ägare:
Stänkskydd bak (vill ha).
Standard antenn fram-beror på en kortis i orginal antennen,vilket inte är ovanligt.


Men vilket skick,där ligger man ju i lä.

squid
2007-10-18, 20:50
huvva.. att de fortf. finns golfar i sånt skick är ju underbart :)

att leka med tanken är ju att vilken suverän motor att bygga på :) samt en växellåda som är som ny.. (som sagt, då man leker med tanken) :)

Barbapappa
2007-10-18, 21:39
200mil om året är ju inte så farligt. En månads körning till och från jobbet knappt... ;-D

Personligen är jag mer imponerad av bilar som har rullat långt där man inte ser det. Att hålla en bil ren, snygg, buckelfri och rostfri i ett garage är ju mycket lättare. Med detta sagt menar jag inte att denna bilen är dålig på nåt sätt. ;-)

Ovanligt att inte prisdiskussionen har dragit igång än, var ju ett sånt jäkla hallå om nån bil som kostade lite förra året som var i denna kalibern, folk var ju helt upprörda över priset minns jag, har folk förstått att det kostar med 'svårfångade' bilar nu kan man undra? ;-)

Edit: Är det förresten en sån där hemsk (personlig åsikt) tidstypisk vinge man skymtar på bakluckan genom bakrutan?

Marcus
2007-10-18, 21:43
huvva.. att de fortf. finns golfar i sånt skick är ju underbart :)

att leka med tanken är ju att vilken suverän motor att bygga på :) samt en växellåda som är som ny.. (som sagt, då man leker med tanken) :)

Då tycker jag inte du verkar vara rätt köpare. Köra-sönder-lådor finns på skroten.

Bra pris på bilen, då slipper den bli våldtagen av någon som inte inser bilens värde.

adis
2007-10-18, 21:57
Om den skulle vara tornadoröd så hade jag varit riktigt sugen.

P.Hagel
2007-10-18, 21:58
200mil om året är ju inte så farligt. En månads körning till och från jobbet knappt... ;-D

Personligen är jag mer imponerad av bilar som har rullat långt där man inte ser det. Att hålla en bil ren, snygg, buckelfri och rostfri i ett garage är ju mycket lättare. Med detta sagt menar jag inte att denna bilen är dålig på nåt sätt. ;-)

Ovanligt att inte prisdiskussionen har dragit igång än, var ju ett sånt jäkla hallå om nån bil som kostade lite förra året som var i denna kalibern, folk var ju helt upprörda över priset minns jag, har folk förstått att det kostar med 'svårfångade' bilar nu kan man undra? ;-)

Edit: Är det förresten en sån där hemsk (personlig åsikt) tidstypisk vinge man skymtar på bakluckan genom bakrutan?



Japp där dog den bilen.
KAMEI Vinge på bakluckan.
Shit va ful den är.

Men smaken är s..........

Basti
2007-10-18, 22:22
Älskar orginalbilar, bort med vingen o stänkskydden sen är den mumma:)
Tycker inte priset är nåt att bråka om den nu är så fin som det verkar som.

mellowd
2007-10-18, 22:26
blame the niggah, jag hade väl fel dårå :c

Scootie
2007-10-18, 22:52
Duger som vinterbil ju :D

Aero++
2007-10-19, 00:45
Älskar orginalbilar, bort med vingen o stänkskydden sen är den mumma:)
Tycker inte priset är nåt att bråka om den nu är så fin som det verkar som.

Håller med dig gullet till 100 %.:)

Kram

Mvh