handdator

Visa fullständig version : Till minne av Fredrik Borbos



Styrelsen
2019-11-09, 18:52
2019-11-08 är en sorgens dag i klubben då vi nås av ett mycket tråkigt besked att vår tidigare Ordförande och klubbmedlem samt VW kompis har lämnat oss efter en tids sjukdom. ##FUCK CANCER##

Vi minns Fredrik Borbos som en mycket glad prick som har spridit så mycket glädje på våra träffar genom åren!
TACK för allt du gjort för Volkswagen Club Sweden genom åren, och vi hoppas du hittar en bubbla bland molnen att köra runt i......

Vila i frid och våra tankar går till familjen!

Joakim Assarsson /Styrelsen

VWGolIV
2019-11-09, 19:25
Vila i frid. Har bara knasiga minnen från alla de gånger jag träffat honom.

Speciellt när jag och Fredrik blev inbjudna till bilsportsgalan i Stockholm ihop, fotograferade på röda mattan och söp ihop med kändisarna.

Det va en upplevelse som man inte kan beskriva med ord.

AndySwede
2019-11-09, 22:58
Lev idag - men planera för imorgon.

2stroke
2019-11-12, 19:00
R.I.P.

Tyvärr har jag aldrig träffat honom
men det jag läst om honom så verkade han vara en riktigt skön typ.
Sådana människor finns det för få utav.

Jocke.A
2019-11-16, 16:13
Hej VW Vänner

Begravning sker den 27/11 kl 13:00 i Löddeköpinge Kyrka. Vill man komma dit så är det bara att dyka upp. Det är några i Luftkylda gruppen som kommer göra en liten VW träff samtidigt vid kyrkan för att hedra Fredrik. Så vi tänkte göra samma i den vattenkylda delen!

Så har man sin bil fortfarande i körbart skick så ta med den om ni tänker gå på begravningen!

För mer info om begravning så kolla på Fredrik Borbos minnessida på hans FB.
11343

GTI-nissen
2019-11-28, 08:25
Fina bilder från begravningen sist i inlägget. https://boxerville.se/forum/viewtopic.php?pid=488842#p488842