handdator

Visa fullständig version : Söker emblem till Passat Alltrack 2.0 TDI



Stefan G
2018-11-13, 13:00
Jag har sett flera inlägg där medlemmar tagit bort sina emblem bak på sina Passat Alltrack. Min Alltrack är helt ren bak vilket jag tycker ser tomt ut så jag skulle vilja köpa bakre emblemen istället.

Det är fyra st. emblem = Passat, Alltrack, 2.0 TDI, 4Motion. Finns det någon som vill sälja dem till mig?

/Stefan G.

candyweiss
2018-11-13, 13:39
Jag har sett flera inlägg där medlemmar tagit bort sina emblem bak på sina Passat Alltrack. Min Alltrack är helt ren bak vilket jag tycker ser tomt ut så jag skulle vilja köpa bakre emblemen istället.

Det är fyra st. emblem = Passat, Alltrack, 2.0 TDI, 4Motion. Finns det någon som vill sälja dem till mig?

/Stefan G.
Tror att många beställt sina bilar utan emblem, det har i varje fall jag gjort.
Sen blir oftast emblemen böjda eller knäckta när man värmer av de, även det dubbelhäftande bli förstört.

Enligt mig blir bilen enormt mycket snyggare utan emblem, men vi är alla olika :D

Marcus
2018-11-13, 13:47
Tror inte de kostar jättemycket hos VW att köpa löst och så kommer det att fästa bättre än om du köper begagnade som någon redan tagit bort.

candyweiss
2018-11-13, 16:13
Tror inte de kostar jättemycket hos VW att köpa löst och så kommer det att fästa bättre än om du köper begagnade som någon redan tagit bort.
Det värsta tror jag är att få till det så att emblemen sitter rakt och snyggt, misstänker att den dubbelhäftande tejpen suger fast direkt.

Marcus
2018-11-13, 16:15
Ja, det är därför fabriken har en särskild mall/hållare för detta.

Stefan G
2018-11-13, 21:04
Ok, tack för svaren. Bra synpunkter. Jag ska kolla med återförsäljaren om jag kan få tag på emblemen där, jag tycker det är snyggare med emblemen bak trots allt.