handdator

Visa fullständig version : Uppdaterat VW-entusiast sidan igen...



Faltdach
2007-09-28, 20:58
Hallå all VW fanatiker!

Nu är sommaren sååå över! Men det är nu som alla VW enthusiaster börjar smida nya planer inför kommande säsong 2008. Själv är jag lite nyfiken på vad som komma skall med modet från de fanatiska VW entusiasterna inför säsongen 2008.

Här kommer lite kort info om vad jag uppdaterat min entusiast-sida med.

1. Faltdach Blog. Här vill jag göra ett försök att skriva min alldeles egna blog om mina tankar inom VW samt om vad som komma skall på Faltdach.net. Jag kommer även att skriva om VW träffar, vänner samt mycket mer…. Ta gärna chansen och svara på mina funderingar eller kom med förslag under bloggen… I den första bloggen får ni även svar på varifrån jag fått mitt smeknamn faltdach;)
2. VW Klubbar & Forum. Här arbetar jag med en ide´ jag fick. Varför inte samla en länk sida med all världens VW klubbar samt de bästa VW forumen i världen? Här behöver jag ER hjälp med att samla in länkar till klubbar och forum.
3. Prenumerera på Faltdach.Net. Om du vill vara först med de senaste uppdateringarna och nyheterna på Faltdach.Net. Denna servicen kostar inget, samt är ett måste om du verkligen är en äkta VW fan! (Ni som redan gjort detta, får gärna tala om hur ni tycker det fungerar eller komma med förslag om vad som kan göras bättre).

Som sagts,.. detta är de senaste uppdateringarna ni kan läsa om på Faltdach.Net.
Möjligheten finns ännu att läsa resultaten på årets SummerQuiz. Ni kan även kolla in de allra senaste uppdateringarna på sidan ”Friends Rides”. Ni har väl inte missat de båda svenska Corradosarna med G60 16v motorer? Passa på att titta in dessa bilar samt de andra under ”Friends Rides”.

Ni får heller inte glömma att ni kan lägga in en bild på er eller er bil under sektionen ”Faltdach World Map”…. Om ni gör detta blir jag extra glad

Sedan börjar sidan närma sig det magiska talet 1 miljon besökare snart!

Just det! Höll på glömma bort att jag även lagt till en sk ”widget” på sidan där ni skall kunna se vilket land de senaste besökarna kommit från. Lite buggig är denna saken ännu, men ni kommer se att sidan besöks utav folk från hela världen! Sverige står för bara en liten bråkdel utav besökarna… men det hoppas jag ni ändrar på:D)

Till sist,… Priserna för årets SummerQuiz kommer att skickas ut under oktober månad.

Jan ”Faltdach” Axelsson

Här hittar ni sidan: http://www.faltdach.net/index.htm