handdator

Visa fullständig version : byte till klara sidoblinkers ?



mag6666
2007-05-08, 20:13
köpte klara sidoblinkers till min golf cab 99a av ardea auto då jag skulle byta så är inte lamp fästet samma det är rätt glas i storlek jag har ett vrid fäste med 3 fästhackar men på dom jag köpte ser det ut till att bara tryckas i någon som vet ??

Monzen GTi
2007-05-09, 08:52
Tjenare.

Trevligt med fler från Ystad här...

Jag vet att det finns olika lampfästen på sidoblinkers.. På min Mk4 Gti -98 har jag sådana man bara trycker i, medans på brorsans Vento -98 är det en typ av bajonett fastsättning av lamphållaren. Men det finns helt säkert nya lamphållare att köpa på Michelsens Bil, för jag fick min ena sönderryckt när jag hade inbrott i bilen i vintras. Kan nog inte vara så dyra saker det där...

mag6666
2007-05-09, 20:46
Tjenare.

Trevligt med fler från Ystad här...

Jag vet att det finns olika lampfästen på sidoblinkers.. På min Mk4 Gti -98 har jag sådana man bara trycker i, medans på brorsans Vento -98 är det en typ av bajonett fastsättning av lamphållaren. Men det finns helt säkert nya lamphållare att köpa på Michelsens Bil, för jag fick min ena sönderryckt när jag hade inbrott i bilen i vintras. Kan nog inte vara så dyra saker det där...

tack för tipset .såg din cabbe på sturup i söndas den är verkligen fräch . jag läste på din sida att du handlat på ebay var det inte krångligt ? mvh magnus

Monzen GTi
2007-05-09, 21:49
Hallå.

Var det din gula mk4 cab som var där?

Att handla på ebay är inta alls särskillt svårt. Har man problem med språket är det bara att använda http://babelfish.altavista.com/
Sen är det bara att kolla upp säljaren att den har gott rykte om sig, och att de levererar till Sverige innan man börjar buda. De flesta accepterar betalning där man bara flyttar över pengar via internetbanken. Hur enkelt som helst :)

mag6666
2007-05-10, 18:30
Hallå.

Var det din gula mk4 cab som var där?

Att handla på ebay är inta alls särskillt svårt. Har man problem med språket är det bara att använda http://babelfish.altavista.com/
Sen är det bara att kolla upp säljaren att den har gott rykte om sig, och att de levererar till Sverige innan man börjar buda. De flesta accepterar betalning där man bara flyttar över pengar via internetbanken. Hur enkelt som helst :)

ja det var det. jag hadde parkat vid ingången . du vet inte någon som har beg 17tummare o sänkningssats ?