handdator

Visa fullständig version : Solfilm passat - 16



RiffBoX
2018-04-04, 13:14
Hej!

Jag har precis köpt en begagnad passat och bestämt att jag vill tona rutorna från B-stolpen och bak, årsmodell 2016. Färg = silver metallic. Någon som har bra idé på solgenomsläpp? Vad är original? Har fått en offert på 15% solgenomsläpp men är rädd att det blir för mörkt! Någon som har bild på liknande projekt får gärna bifoga 🙂

vfr
2018-04-04, 15:37
Välkommen hit!

Jag skulle föreslå att du besöker en firma som sysslar med sånt. Inte i första hand den firma som ska göra jobbet, utan bara för att få en uppfattning om just ljusgenomsläppligheten. Det är väldigt individuellt vad man vill ha, så enda möjligheten är egentligen att se det själv. Antingen genom att besöka en firma eller prata med andra bilägare vad dom har och där du själv kan bilda dig en uppfattning om hur det ser verkligheten.

RiffBoX
2018-04-04, 22:51
Välkommen hit!

Jag skulle föreslå att du besöker en firma som sysslar med sånt. Inte i första hand den firma som ska göra jobbet, utan bara för att få en uppfattning om just ljusgenomsläppligheten. Det är väldigt individuellt vad man vill ha, så enda möjligheten är egentligen att se det själv. Antingen genom att besöka en firma eller prata med andra bilägare vad dom har och där du själv kan bilda dig en uppfattning om hur det ser verkligheten.

Det är en bra idé 👍 Får åka och kika hos någon firma i stan, de kanske har prover t.o.m.