handdator

Visa fullständig version : Huvisolering till GTI ed35



Erikmaxon
2017-06-21, 11:00
Tjena!

Letar huvisolering till min GTI ed35. Borde vara samma som till vilken mk6 somhelst, oavsett motor? Har sett att mk6 R har svart isolering (?) Är även den av samma mått som på min, tro? Tacksam för tips o länkar, letat lite men finner knappt någonting alls. Sköt om er o glad midsommar!

Mvh
Max

vfr
2017-06-21, 12:05
Om någon skillnad, så är ju frågan om det inte är R-modellen som passar bäst på din. Din motor är ju mer lik R-motorn än vilken annan Mk6-motor som helst. Fast nu tror jag knappast att det verkligen är någon fysisk skillnad...

Erikmaxon
2017-06-21, 15:35
Om någon skillnad, så är ju frågan om det inte är R-modellen som passar bäst på din. Din motor är ju mer lik R-motorn än vilken annan Mk6-motor som helst. Fast nu tror jag knappast att det verkligen är någon fysisk skillnad...

Tips på sida ?

Peter-C
2017-06-21, 18:36
Tips på sida ?

Tjena Max.

Tror att det är samma oavsett motor. I 1:a hand skulle jag kollat med MotorHalland. Ibland kan originaldelar vara överraskande billiga har jag märkt.....

/Peter

Erikmaxon
2017-06-22, 07:26
Tjena Max.

Tror att det är samma oavsett motor. I 1:a hand skulle jag kollat med MotorHalland. Ibland kan originaldelar vara överraskande billiga har jag märkt.....

/Peter

Kung, Peter! Tack så mycket, ringer dessa idag!
Får tillbaka bilen till helgen förresten, tagit en j*vla tid för dom.. Glad midsommar på dig