handdator

Visa fullständig version : Missvisande blocketannons Golf vr6a



Saarikoski
2017-01-11, 18:12
Hej,

Ville bara lägga ut ett varningens finger för denna annonsen på blocket. Det är inget fel på bilen så länge jag ägde den men några 300hk som dem skriver i annonsen har dom inte krämat ur den sugmotorn iaf. Det var gott klipp i den och som en liten gokart.

https://www.blocket.se/goteborg/Volkswagen_Golf_VR6_Mkt_pakostad_300_hk_70323187.h tm?ca=16&w=3

300hk skriver dom att det är som sagt. Det som satt på bilen när jag ägde den var större avgas med sportkat, öppet luftfilter kit, extraktorgrenrör. Vet ej vad detta kan göra i effekt men inte mycket mer än 10-15 kusar skulle jag tro, men 300hk haha. Skrämmande att dom ens vågar skriva det :)

// Saarikoski

hamre
2017-01-11, 18:18
Hur i hela friden gick den där bilen genom besiktningen? :)

Saarikoski
2017-01-11, 21:21
Med tanke på vad menar du? Undra om dom folierat huven eller bytt ut den. Hur i helvete kunde dom välja en gul kan man undra haha, fyfan va fult. Förstörst hela bilen med den ju :)

Lillen
2017-01-12, 00:57
Bilfirmor som inte kan stava och har GE samt Svea som banker ska man redan där akta sig för.

Saarikoski
2017-01-13, 19:56
Skrev till bilfirman ifråga och frågade angående dessa 300hk och att ja lagt ut en varning på några forum, fick detta till svar av denna seriösa bilfirma.

"Snacka om och vara idiot . Mkt kan hända och förändras under sex månader och tycker verkligen synd om såna idioter som dig och bäst för dig och radera alla dina skit kommentarer på nätet innan vi går vidare med ärendet och polisanmäler dig."

Riktigt seriös bilfirma verkar det vara.

MacAllan
2017-01-13, 20:22
Ja det är ju bara att svara tillbaka.
"Tack för svaret, det blir ett bra underlag för polisanmälan om olaga hot"