handdator

Visa fullständig version : Amarok RNS-510 startar om sig hela tiden



Imittglas
2016-11-18, 15:00
Hej alla fantastiska VW älskare!

Jag har en Amarok -12

det satt en tråkig rcd315 i den när jag köpte den så hittade på eBay en Rns-510 original stereo så han ja köpte den av kodade om dem så knappar på ratten och sånt fungerade. Först så monterade jag in den funkade fint allt. Men när jag skulle läsa in svenska så funka alla språk utom svenska så han skickade en skiva till mig så fick göra en uppdatering. Gjorde det som skivan bad mig man fick trycka ja eller nej 2 gånger. När det var klart fungerade det fint men sen märkte jag att ljudet ej fungerade sen efter en dag så nästa dag när jag starta bilen så börja stereon starta om sen fastnar den där så den vara startar om helatiden. Då fick jag skicks tillbaka enheten till dem. Dem gjorde nått. Fick tillbaka den och allt funka fint efter att jag hade monterat den. En dag men sen nästa dag så var vi tillbaka på ruta 1 nu startar stereon bara om och om igen. Blir galen vill ju att den ska fungera! Några förslag på vad det kan vars? Någon som varit med om något liknande?

Mvh Johan

vfr
2016-11-18, 15:17
Inget som jag har sett eller hört något om här på forumet. Det är nog bara att ta med leverantören igen.