handdator

Visa fullständig version : Tack för handel/service



Haugeman
2015-06-03, 10:49
Måste bara ge en eloge till Victor Dahl och berörda verkstadsanställda i samarbete med service på min bil för någon vecka sedan.

Hade min bil hos ett företag i Stockholm för lite uppdateringar och under jobbets gång konstaterades det att kopplingslamellerna i dsg lådan var dåliga.

Jag kontaktade Volkswagen Smista här på forumet på eftermiddagen onsdag den 20/5. Redan runt 7-8 på kvällen fick jag ett mail från Victor, som är servicechef på Smista, och fick besked om att skicka han reg. nummer så skulle han återkomma med en offert.

Offerten mottogs på torsdag och accepterades, då jag ansåg priset var helt överkomligt med tanke på jobbets art och redan på fredag fick jag en bekant att lämna bilen på verkstaden. bilen var preliminärt inbokad att påbörjas torsdag den 28/5

Tisdag den 26/5 får jag mail runt 17.30 att dom är i full gång med bilen och att dom hade stött på ett par saker. styrlederna satt fast och gick av vid byte, men dessa byttes utan extra kostnad för mig, samt att främre gummifäste till downpipen var dålig och dom ville byta denna samtidigt.

Onsdag 27/5 får jag besked att bilen är klar. DSG bytt, bilen är adaptions körd, tvättad och klar.

Bra priser, Suverän service och täta uppdateringar via telefon och mail på vad som sker då jag själv befann mig 60+ mil bort och inte kunde lämna och hämta bilen själv. Stort tack för hjälpen med situationen som inte riktigt var planerad men som ändå löste sig så bra det kunde.

Cullberg
2015-06-04, 23:45
Grymt trevlig historia, Snacka om bra service!

Volkswagen-Smista
2015-06-05, 08:41
Stort tack för de fina orden - det uppskattas verkligen!

Hälsningar

Per Ronder, platschef - med personal