handdator

Visa fullständig version : Lite bilder från vår leveranshall!



Volkswagen-Smista
2015-03-30, 13:01
Nu är vår leveranshall klar!

Förutom möjlighet till att spela upp filmer för våra kunder när de hämtar sin nya bil möts dem av ett härligt ljud från vårt maffiga ljudsystem gömt i taket.

Innan våra kunder kör ut ur hallen är tanken att man ska få en härlig känsla av att vilja köra sin nya bil på inspirerande vägar!

Vad tycker ni ?

Hälsningar Niklas Eldh, försäljningschef VW Smista

Ps. Köp en bil hos oss så garanterar jag en upplevese i leveranshallen ;)

Cullberg
2015-03-30, 16:40
Ser riktigt trevligt ut, Hämtade själv en bil för några månader sedan. Där var det då inget ljud eller film =)

J.L
2015-03-30, 17:17
Häftigt, tummen upp!

Peter-C
2015-03-30, 18:28
Modernt värre!!

Amazonas
2015-03-31, 00:34
Fixa bra priser på en ny kärra så man får uppleva den där hallen då :) Sist jag var in till er så vart jag så taskigt bemött så jag köpte mig en Skoda istället...

Volkswagen-Smista
2015-03-31, 10:41
Tack för synpunkterna - kul att ni gillar den!

Självklart gör vi ett extra vasst pris på en ny bil om det är till en medlem I klubben. :)

Verkligen tråkigt att höra om din upplevelse Patrik, jag kan bara be om ursäkt, så ska det inte vara.
Vi lägger oerhört stor vikt vid att all vår personal alltid ska bemöta våra kunder på absolut bästa sätt här på Volkswagen Smista. Du är jätte välkommen att ringa mig direkt eller PM:a mig så jag kan få ta del av vad som hände och ta det med berörda personer.

Hälsningar Niklas

Amazonas
2015-04-01, 21:07
Plitar ihop lite text sen via ett PM, tror ifs kanske att Tobbe kan ha sagt ngt redan då jag redan spytt lite galla till han ;)

Kan ni få räkna på en offert i samma veva och se om ni kan fixa en bättre deal än VW Södertälje ;)

Volkswagen-Smista
2015-04-02, 10:41
Stort tack för feedbacken! Jag suger tag i det snarast.
Det gör vi så gärna, en specialdeal för en medlem ska nog allt gå att ordna :)

Hälsningar Niklas