handdator

Visa fullständig version : Är det Masterspaket på denna Golf?



Fierze
2014-01-23, 00:11
http://[död blocketlänk]

Ni som har koll på Golfar, saknar bilen i ovanstående annons Masterspaket? Det står ju inget om Masters i rubriken, men av utrustningen som nämns i annonsen så har jag sett att det är ett par saker (AUX-utgång på stereon, farthållare) som enligt de gamla broschyrerna för 2011 ingår i Masterspaketet och inte annars.

Jag ska såklart ringa och fråga men jag vill ha ett oberoende utlåtande från er på forumet också.

En annan fråga är varför denna bil verkar vara aningen billigare än de flesta jämbördiga dieselgolfar med automat som jag sett? Är det nåt fel på den utifrån vad ni "experter" kan se? Den har haft 3 ägare står det, men eftersom bilfirman själv äger den nu så är det väl egentligen två ägare...

Tacksam för svar :)

Cullberg
2014-01-23, 00:25
Detta är vad bilen är utrustad med, vågar inte svara på vad som ingår i Masterpaket.

3755

Fierze
2014-01-23, 10:33
Detta är vad bilen är utrustad med, vågar inte svara på vad som ingår i Masterpaket.

3755

Tack för ditt svar,
Är det nån annan som vet ifall ovanstående extrautrustning är samma sak som masterspaket för en svensk Golf från 2011? Det står ju "sportpaket atlanta masters" i listan men är det samma sak?

Marcus
2014-01-23, 10:36
Det är en Masters med Sportpaket Atlanta.

Fierze
2014-01-23, 11:24
Det är en Masters med Sportpaket Atlanta.

Tack för hjälpen, jag misstänkte att det var så. Bilhandlaren bekräftade det också nyss.