handdator

Visa fullständig version : vart kan man köpa strålkastare till corrado?



LOWVW
2013-08-09, 23:12
Jag är ute efter original lyktor till en corrado vr6. Jag vill alltså inte ha några styling prylar med angeleyes å annat krimskrams ;) tacksam för svar
MVH

Lubbe
2013-08-10, 00:01
Svårt att hitta, kolla arz-tuning.de tror de har. Dina helt kassa?? För jag har två liggandes, beslutsångest om jag ska sälja el ej.

LOWVW
2013-08-10, 00:31
mina är helt slut spräckta glas dåliga reflektorer och ett fäste är av :(

Marcus
2013-08-10, 00:44
Din lokala Volkswagen-återförsäljare? :confused:

LOWVW
2013-08-10, 00:47
hehe trott eller ej men de e nog dom ända jag inte kollat med :P

Henrik.M
2013-08-10, 01:21
hehe trott eller ej men de e nog dom ända jag inte kollat med :P

Är dom man ska kolla med nuförtiden.
Dom kan numera ta hem saker från http://www.volkswagen-classic-parts.de/shop
OCH jag är ganska säker på att dom har strålkastare till Corrado , dock ej upplagt på sidan.

LOWVW
2013-08-10, 09:42
Okej tacksam för svaren ska höra med dom så fort jag får lön :P

Petta77
2013-08-10, 11:08
Är dom man ska kolla med nuförtiden.
Dom kan numera ta hem saker från http://www.volkswagen-classic-parts.de/shop
OCH jag är ganska säker på att dom har strålkastare till Corrado , dock ej upplagt på sidan.


Åfan, tack för tipset. För i princip allt jag knallar in å ska ha är borttaget från deras sortiment. De är aldrig tal om att "vi kan ta hem de från classic parts". Senast igår vad jag inne för å köpa stänkskydd. Men de främrte hade utgått (ska ha de med skärmbreddare+tröskelplast Golf 3 GTI).

På vilket sätt kan jag hänvisa till att ni kan visst ta hem från classic parts åt mej?

Henrik.M
2013-08-10, 11:35
Åfan, tack för tipset. För i princip allt jag knallar in å ska ha är borttaget från deras sortiment. De är aldrig tal om att "vi kan ta hem de från classic parts". Senast igår vad jag inne för å köpa stänkskydd. Men de främrte hade utgått (ska ha de med skärmbreddare+tröskelplast Golf 3 GTI).

På vilket sätt kan jag hänvisa till att ni kan visst ta hem från classic parts åt mej?

Stänkskydd är ju då inte säkert de går att få tag på via classicparts. :)
Dock delar som är markerade med ett "c" i ETKA.

Skrivet på forumspringaren.

R.Grönberg
2013-08-10, 15:21
Åfan, tack för tipset. För i princip allt jag knallar in å ska ha är borttaget från deras sortiment. De är aldrig tal om att "vi kan ta hem de från classic parts". Senast igår vad jag inne för å köpa stänkskydd. Men de främrte hade utgått (ska ha de med skärmbreddare+tröskelplast Golf 3 GTI).

På vilket sätt kan jag hänvisa till att ni kan visst ta hem från classic parts åt mej?

Du får beställa själv därifrån, inte dom åt dig...

Jag köpte en plåt till takluckan till min mk2. utgått med classic parts hade den och lite annat, rätt schyssta priser med

Henrik.M
2013-08-10, 17:13
Du får beställa själv därifrån, inte dom åt dig..
Läs vad jag skriver!

VAG kan numera ta hem delar åt dig från VW Classic Parts.
Dock får man själv stå för frakten.

Skrivet på forumspringaren.

Petta77
2013-08-11, 00:01
Ah oki, fair enough =) Tack för svar, då vet jag nästa gång (de brukar alltid skjuta skärmen åt sidan så jag får se, när jag söker delar).

sgt_nelson
2013-08-13, 11:26
Kollade strålkastarna med classic parts.

Fick detta svar:

"535941017C, vänster (3400:-) går att få tag i via Classic parts.
Höger har dessvärre utgått.

USA-strålkastarna går att beställa, med infästning kostar de lite drygt 4000:-/sida."

LOWVW
2013-08-13, 18:00
HAHA va billigt :P