handdator

Visa fullständig version : Vem bygger avgas i Skåne?



torvic
2007-08-14, 17:56
Vem bygger avgas i Skåne, har en del planer och skulle behöva diskutera detta med ett proffs. Jag känner till Malmö Avgascenter men dem har semester nu. Stora som små företag eller privatperson går bra....... Dem ska även göra jobbet.

Raz
2007-08-15, 07:37
Har inte ferrita någon återförsäljare i skåne? dom bygger ju avgassystem.

www.ferrita.se

torvic
2007-08-15, 16:43
Jepp, Malmö Avgascenter är dem som bygger ferrita i skåne.


Har inte ferrita någon återförsäljare i skåne? dom bygger ju avgassystem.

www.ferrita.se

Raz
2007-08-15, 17:47
Jepp, Malmö Avgascenter är dem som bygger ferrita i skåne.

Okej då har jag ingen aning. Har du provat att söka på företag på typ www.hitta.se?

torvic
2007-08-15, 21:24
Ja, jag har provat med det och hittat några som jag ringt nånga utan resultat.


Okej då har jag ingen aning. Har du provat att söka på företag på typ www.hitta.se?

Scirocco_turbo
2007-08-15, 21:36
Har för mig att speedy bygger avgas oxå.
Testa å hör med dom om du inte har gjort det

torvic
2007-08-15, 21:40
Jag har pratat med dem också men den tar bara på sig jobb som gäller USA bilar. Enligt dem blir inte andra kunder nöjda, för hög ljudnivå osv.


Har för mig att speedy bygger avgas oxå.
Testa å hör med dom om du inte har gjort det

Scirocco_turbo
2007-08-15, 21:47
Jag har pratat med dem också men den tar bara på sig jobb som gäller USA bilar. Enligt dem blir inte andra kunder nöjda, för hög ljudnivå osv.

Märkligt,dom har gjort en del på min ena scirocco.Inte hela avgassystemet dock.

rimad
2007-08-16, 01:29
Kolla med PMS Styling (www.pmsstyling.se). Finns en kille där som heter Morten...han kan svetsa...har byggd min 3'' system med en riktig stor slutdämpare som vi skall bytta nu till 2 liten Borla dämpare för den stor (apple racing) fick inte plats..den är för länge ;)

Nu hålla dom på och bygga även intercooler rör samt montera Audi TT insug ... Morten är riktig trevlig kille, ring till honom.