handdator

Visa fullständig version : Tröttnar på golfen :/



D_Stenlund
2007-08-11, 21:05
har tröttnat lite på golfen, vart faktiskt efter forums bytet... inte lika kul och känner inte samma genemskap här inne, va ska man göra :/

Manny
2007-08-11, 21:10
kan väl inte vara forumets fel? vad sägs om att gå utomhus o åka till nån gti-träff istället?

D_Stenlund
2007-08-11, 21:55
jag tycker nya forumet är trist, inte samma sköna inlägg som tidigare, men de har väl inte med saken att göra ioförsig. De dusskuteras ju redan i medlems forumet, men ja vet inte va man ska göra..

Roffe
2007-08-11, 22:00
tröttna för guds skull inte iaf..

Falcor
2007-08-11, 22:11
Sälj den och köp nåt du tycker är roligt...? svårare är det väl inte?

D_Stenlund
2007-08-11, 22:12
första orsaken är att mitt garage är så värdelöst. De är varmt och så, inga problem med den biten ligger i mitt hyreshus men tvättar jag bilen idag ligger de ett runt lager dam imorgon, kan dra med fingret och man ser spår i lacken, hur kul är de? skydd som man drar på och av hela tiden som blir dammigt nere där är inte heller så jälva lyckat, skadar mera än va de skyddar

D_Stenlund
2007-08-11, 22:13
Sälj den och köp nåt du tycker är roligt...? svårare är det väl inte?

va är kul då ?

Lillen
2007-08-11, 22:20
har tröttnat lite på golfen , va ska man göra :/

Neee inte vara på det sättet.
Vänta in suget bara åsså ut en tur med bilen.
När du känner draget i den så kommer du inte vilja sälja sedan!!

Vila av dig lessamheten ett tag det fungerar alltid.

Bengan.U
2007-08-11, 22:21
va är kul då ?

Hej.

Köp dig en EU-moppe :-)
Det är kul å "vägtullsfritt" hehehehe

MVH/Bengan.U

Roffe
2007-08-11, 22:23
något som man kan bli less på är när man precis byggt bilen färdigt & lack väntar å det kör ut en äldre man från ett stopp och säger.. oj jag såg dig inte. bilen skrot.. bara bita i det sura äpplet och skaffa nytt projekt, upp i sadlen igen som de brukar säga sälj inte dina fina golf bara för att du känner dig lite nere just nu för du kommer med all säkerhat att ångra dig ;-)

D_Stenlund
2007-08-11, 22:28
jo folk säger ju de. De är ju crusing här på sveavägen i stockholm nu, får väl dra dit och visa vilket märke som är bäst

Roffe
2007-08-11, 22:30
Helt rätt ut ge dem bara ;-)

stefan683
2007-08-11, 23:07
Köp en ball Variant Mk3 GL HiHi

Gullideckel
2007-08-11, 23:23
Hej.

Köp dig en EU-moppe :-)
Det är kul å "vägtullsfritt" hehehehe

MVH/Bengan.U

Inte så kul skämt va...?


Stenlund, trist..fattar hur det känns drygt med garagehyra osv. men nånstans är det värt det iallafall.

Bengan.U
2007-08-11, 23:36
Hej.

"- Inte så kul skämt va...? "

Kan du säga det till VV och Länsrätten oxå ??
D_Stenlund fattar säkert....
men gör du ?

MVH/Bengan.U

D_Stenlund
2007-08-12, 00:00
ja hajar bengan :D

Gulli handlar inte om garage hyra, 1000kr för varm garage, med galler, hissen raka vägen ner är bra men att de är hundra ton skit på bilen varje dag är mindre kul, men min röst ska ja ringa svenska bostäder och klaga, dom kommer ju ändå inte haja va man snackar om

Gullideckel
2007-08-12, 00:00
Hej.

"- Inte så kul skämt va...? "

Kan du säga det till VV och Länsrätten oxå ??
D_Stenlund fattar säkert....
men gör du ?

MVH/Bengan.U

Nej, jag fattar faktiskt inte vad som skulle vara så kul med att skämtsamt(?)påpeka att han måste börja betala trängselskatt om han tänker åka in/ut från stan...

..men detta är inte min tråd så skicka ett PM till mig om du tycker det känns relevant.

Mvh Gullideckel

Mike
2007-08-12, 01:12
Keep the spirit up! Bara 302 dagar kvar till BR2008! Och då är det JUBILEUM!

Nä men jag känner likadant ibland, oftast efter att något tråkigt har hänt (buckla,ras). Många gånger har man varit sugen på att sälja golfen och köpa nått annat (200sx, e30mm). Men efter nån dag (ibland dagar) så tittar man på bilen, och känner sig så jävla stolt! Då är energin tillbaka!

Så det är bara att hålla ut......

D_Stenlund
2007-08-12, 02:22
Keep the spirit up! Bara 302 dagar kvar till BR2008! Och då är det JUBILEUM!

Nä men jag känner likadant ibland, oftast efter att något tråkigt har hänt (buckla,ras). Många gånger har man varit sugen på att sälja golfen och köpa nått annat (200sx, e30mm). Men efter nån dag (ibland dagar) så tittar man på bilen, och känner sig så jävla stolt! Då är energin tillbaka!

Så det är bara att hålla ut......

ovanstående nämnda bilar skulle ja inte ta imot mot pengar.
Dock tycker jag inte om några små bucklor jag har, tidigare ägare... Men de går ju o lösa om man vill

Falcor
2007-08-12, 07:54
va är kul då ?

Det kan väl bara du svara på? Det är inte jag som har tråkigt...

Har du en sån där gallerbur som garageplats? Ett tips kan juh vara att klä in den med billig lättviktspressenning så borde det bli lite mindre skit på bilen.

Mike
2007-08-12, 09:56
ovanstående nämnda bilar skulle ja inte ta imot mot pengar.
Dock tycker jag inte om några små bucklor jag har, tidigare ägare... Men de går ju o lösa om man vill

Är väl inget fel på E30?
Ang bucklor, är det stora? Vart sitter dem?

john1
2007-08-12, 10:43
har tröttnat lite på golfen, vart faktiskt efter forums bytet... inte lika kul och känner inte samma genemskap här inne, va ska man göra :/


Forumet är lite "segare" än innan men inte ska du byta bil för det! Som någon sa åk på någon träff och snacka lite gojja. Snacka med någon bilintresserad polare etc. När jag är less, brukar jag sitta och glo på massa massa bilder (på bilar då) och göra upp massa massa planer för att få motivationen tillbaka. :)

Vad här du för planer för bilen då? Släng upp några bilder på bilen här i tråden!

Roffe
2007-08-12, 10:56
använd ett siden överkast från en säng eller något och släng över bilen brukar jag göra iaf funkar bra :)

g60
2007-08-12, 12:06
har tröttnat lite på golfen, vart faktiskt efter forums bytet... inte lika kul och känner inte samma genemskap här inne, va ska man göra :/


tycker me att detta forumet är "segt" men om du säljer golfen kommer ja köra upp till dig å kasta mög på dig.....
du fattar väl att du inte kan sälja en sånn bil!!!

RYCK UPP DIG!!!!!

Mini_me
2007-08-12, 12:45
ja det blir fan kompanistryck om du bangar ur..då åker vi upp hela klubben så kan vi ha fika och bullar och slå in lite vett i pöjken och så kan vi ju ha "finaste bil tävling" samtidigt ;-D...Man eller mus? =)

Gör som jag...köp en MK1 Golf som sido projekt och börja bränna pengar på...skit kul!! =)

Du får väl komma förbi mitt garage nåndag så ska du få lite perspektiv på saker saker och ting...vi står på varandra=) Annars kan du låna min dotter...efter 30minuter skrik kan man motivera sig grymt enkelt=)

Mini_me
2007-08-12, 12:46
....vet att beskrivningen "upp" blir lite märkligt när vi båda bor i sthlm...=) Men det får du leva med.

D_Stenlund
2007-08-12, 13:12
hehe, e30 är skit. Bucklorna, ja en på dörren och några på framskärmen. fattar inte hur folk lyckas. men de e väl bara o lämna in till någon som kan de så kanske dom kan trycka ut. men ja tycker fan inte om dom.

sen lämnade jag nyss in bilen för nytt avgassystem men nu har de börjat skramla under, typ som att någon skyddsplåt mot chassiet skulle lika imot, orkar inte krypa under.

mimi_me ja har inte riktigt den kunskapen som du besitter att ha ett projekt och börja från mer eller mindre grunden. skulle aldrig klara av de

onk
2007-08-12, 13:14
"Man saknar inte kon förrän båset är tomt" eller vad det är man säger..

Jag betalar gärna det dubbla mot vad jag la ut på min bara den gick att få tillbaka.
Sälj inte, du kommer bara att köpa en efter typ två veckor och den är antg inte lika fin som den du har.

Vad gör några bucklor, bilfaan är ju nästan 20 år gammal!
Min var rostig både här och där, men vad gör det när man åker omkring i en svinlåg mkII, det är känsla det;)

D_Stenlund
2007-08-12, 13:57
www.garaget.org/nebulosa
någon ville se bild här finns de några, ne ja vet att de e dumt o sälja men blir sur på allt omkring

Roffe
2007-08-12, 14:05
som t.ex??

Bengan.U
2007-08-12, 14:19
Tjenare Daniel.

Klart du ska ha bilen kvar :-)
I annat fall så får ju inte jag någon
att hjälpa vetu ;-) Du fick ett jätte bra
tips av Falcor,köp lättviktspresäning på ÖB
och häng upp i din "bur" ,hjälper säkert
och ger ju dessutom insynsskyddad plats
för pärlan. Nej sälj inte,du kommer bara i
samma sists iallafall med x-antal kg damm på bilen.

MVH/Bengan.U

D_Stenlund
2007-08-12, 14:42
bengan sen när fan hette jag david, så stora problem kan du väl ändå inte ha att läsa så du vet att jag heter daniel haha =)

Scootie
2007-08-12, 14:51
Åk kommunalt och känn gemenskapen bland dina medpassagerare!

Skylla bilägandet på att du inte känner att forumet ger någon respons verkar ju bara tyda på att du behöver skaffa vänner i verkligheten o_0

Bengan.U
2007-08-12, 14:53
bengan sen när fan hette jag david, så stora problem kan du väl ändå inte ha att läsa så du vet att jag heter daniel haha =)

Va ? Verkar vara du som inte kan läsa ! ;-)
Nej då,missade nått på tangetbordet där bara ;-)
Ett grooovt felslag Daniel :-)

MVH/Bengan.U

Sn00k
2007-08-12, 15:07
lär ju hålla med om att forumet tappat det där lilla extra som gjorde det speciellt.. lättöverskådligt utan en massa ramar å krimskrams.. dessa gratis-mallar finns det massor av.. överallt.. och dom är otroligt tråkiga.
hatten av för dom som lagt ner en massa timmar samt ansträngt sig och arbetat med det nya forumet, men resultatet blev, i min mening, ett betydligt sämre forum än tidigare.
många tappade intresset, däribland många av dom eldsjälar som stod för kunskap och erfarenhet.. vilket var något gti-klubbens forum verkligen var känt för i jämförelse med andra märkes-forum å "gissa vilt"-forum.
visst finns det många kunniga kvar här, men med dom givande diskussionerna och överskådligheten borta..
själv var jag tidigare in här iaf en 2-3 gånger dagligen å kikade, nu är det nog inte mer än ett par gånger i veckan.

sist men inte minst.. D_Stenlund, sälj inte bilen.. saknar du motivation kan du alltid komma å provköra min blåa CL.. så du vet vad du har att sikta på här framöver, har du inte ett leende på läpparna när du stannat å vridit av tändningen så vette f-n va vi ska göra me dig.. ;)

Lillen
2007-08-12, 16:04
mimi_me ja har inte riktigt den kunskapen som du besitter att ha ett projekt och börja från mer eller mindre grunden. skulle aldrig klara av de

Mimi me =)
Heter han så?

Ja men det är ju därför man skaffar ett projekt!
Har man inte kunnskapen så får man den genom att skruva isär saken och sedan laga ihop den igen.

Henrik.M
2007-08-12, 17:51
Har man inte kunnskapen så får man den genom att skruva isär saken och sedan laga ihop den igen.

The hard way! =)
Man ska inte säga att det går tungt föränn man kört ett par ras. ;-)

P.Hagel
2007-08-12, 18:00
Själv har jag tröttnat på det nya forumet redan och vissa personer här.
Och bilen skall vi inte prata om.

Men jag finns ju här ändå.
Bilen körs 2-3 ggr / månad.

Så ryck upp dig och putsa lite till på bilen.
Åk till micro och köp en kondom och dra över bilen.
Eller täck in väggarna i ap-buren med plast.
Eller då kanske du får inbrott istället.

Nä sälj inte den fräscha bilen,jag har inte råd med fler nu.

Vänta i 3år så köper jag den till store grabben.
hehehehehehe...................................... .

D_Stenlund
2007-08-12, 18:15
handlar väl inte om vänner och kamrater här på forumet scootern, du har en alfa så kom inte hit o snacka skit.

Den går som en klocka, men saknar de där sista sen är de tråkigt att de finns någon buckla men som sagt de går ju att ordna. Snooken exakt så tycker jag me, bra skrivet, var här inne säkerligen 10gånger om dagen och skrev på annonser osv nu har ja knappt gått in och kikat där.

pstrand
2007-08-12, 18:44
Håller med här, forum och marknad var mycket roligare tidigare.
Skulle vara samma som förut med enda skillnaden att man kunde lägga in bilder, då hade det varit perfekt.

Gillar dom svartvita bilderna du har på Garaget.

Mvh Per

Lillen
2007-08-12, 18:57
Hmm den här tråden har en del tankar och tyckanden att ta vara på kanske??

D_Stenlund
2007-08-12, 19:58
de gamla forumet var nog bland de bästa i bilväg när man behövde hjälp, var nästan som folk hade sidan uppe på Wapen på mobilen så de pingade till när man behövde hjälp. Tack jo bilen är fin förutom någon buckla, jag längtar tills bugrun, de var de roligaste jag gjort på fruktansvärt länge, var helt lyriskt efteråt.

Kanske blir att man köper en billig vw buss och åker med ner tillsammans med den nuvarande. Vore kul, måla den grön/vit kanske =)

Finns de ingen i sthlm som vill ut och åka lite på vardagarna/kvällarna för och skilldra tankarna lite ?

Mini_me
2007-08-12, 19:59
Men herregud gubbar...om det nya forumet känns segt och tråkigt så liva upp det då... Minns när jag började på det andra forumt...var där och läste typ varje dag och bara var tyst ...i typ 1år...sen öppna jag käften och började leva loppan. Ni saknar dom roliga och fyndiga trådarna mm?? Kanske e dax för tronskifte...Rolle Tex är inte här för att han inte gillar forumet..= nån annan får väl kliva upp en nivå och axla rollen. Jag försöker och jobbar så mkt jag kan på att svara och komma med givande svar som både är informativa och fyndiga.

Men det roliga är att detta handlar om D_Stenlunds ovilja att rycka upp sig eller rättare sagt softa ner och invänta vågen av inspration...inte om forumet är bra eller Anus..

Angående ditt kunnande...Vad kan du då? Kan du dra in extra cash på det? Att köpa nya prylar till bilen är det roligaste man typ kan göra...sitta och gneta ihop till dom där fälgarna man har drömt om mm...DET är oxå kul. Alla kan inte bygga och så men man kommer långt med lite bra vilja och ett stadigt banklån ;-D

Som nån tidigare talar sa...man har det inte hårt förens man har rasat ett par motorer mm =)

Ta isär bilen...och så lär du dig på vägen hur den är uppbyggd...annars frågar du här så lovar jag att svara..eller komma och peka=)

Mini_me
2007-08-12, 20:01
jag e på...krävs liiiite planering bara. =)

Henrik.M
2007-08-12, 20:14
Men herregud gubbar...om det nya forumet känns segt och tråkigt så liva upp det då... Minns när jag började på det andra forumt...var där och läste typ varje dag och bara var tyst ...i typ 1år...sen öppna jag käften och började leva loppan. Ni saknar dom roliga och fyndiga trådarna mm?? Kanske e dax för tronskifte...Rolle Tex är inte här för att han inte gillar forumet..= nån annan får väl kliva upp en nivå och axla rollen.

Äntligen!!!!!!!!!!!!!
En kille som medlar ett vettigt budskap.

Lillen
2007-08-12, 20:19
Men herregud gubbar...om det nya forumet känns segt och tråkigt så liva upp det då...

Precis!
Du själv är ju en frisk fläkt!

D_Stenlund
2007-08-12, 20:54
haha rolle hit o dit, e han inte här för att han inte tycker om forumet =) får väl banka på hans verkstad o fråga va de är frågan om. Larv. Han smyg tittar och får säkert en tår i ögonen här ändå :P

Faltach får väl göra mera frågestunder. 1 gång iveckan kanske :D

Lillen
2007-08-12, 21:19
haha rolle hit o dit, e han inte här för att han inte tycker om forumet =)
Han smyg tittar och får säkert en tår i ögonen här ändå :P

Precis!


Faltach får väl göra mera frågestunder. 1 gång iveckan kanske :D

Precis där igen =)

Scootie
2007-08-12, 21:38
handlar väl inte om vänner och kamrater här på forumet scootern, du har en alfa så kom inte hit o snacka skit.

Den går som en klocka, men saknar de där sista sen är de tråkigt att de finns någon buckla men som sagt de går ju att ordna. Snooken exakt så tycker jag me, bra skrivet, var här inne säkerligen 10gånger om dagen och skrev på annonser osv nu har ja knappt gått in och kikat där.

Du verkar ju inte ha så socialt handgemäng om du verkar så deppig att du vill sälja din bil bara för att ett forum har blivit lite annorlunda. Eller måste du ropa ut efter att få känna dig omtyckt hela tiden kanske.

Jag menar, det anordnas träffar hit o dit men du rör dig aldrig på dom, du bara beklagar dig över att något annat dyker upp istället som du måste göra och då ska vi sitta och säga, neeeeeeeeeeeej gud va synd klart du måste komma??????!?!?!!?!?

Anyways, forumet är ju för tekniskt vetande och handhavande som man kan bedöma på vilka trådar som hamnar i papperskorgen, inte för att skaffa kompisar.

Offtopic: Jag kör inte Alfa, fattar inte vad du fått det ifrån.

Gullideckel
2007-08-12, 23:28
Håller med här, forum och marknad var mycket roligare tidigare.
Skulle vara samma som förut med enda skillnaden att man kunde lägga in bilder, då hade det varit perfekt.

Gillar dom svartvita bilderna du har på Garaget.

Mvh Per

//

Håller med..jag saknar verkligen den gamla marknaden(annars är nya forumet fin fint).....

..visa mig ett exempel på en marknad där man föra debatter med flera personer som inte ens har med försäljningen att göra...finns nog inte...Klass!

Super OT, jag vet vad Scootie kör ;O)

vw-power
2007-08-12, 23:56
höppar in lite jag med då när alla andra ändå gör det =)
håller med om att du inte ska sälja bilen så fin som den är, vi har en kille
här nere som fixar bucklor utan omlackering, billig det är han oxå, samt duktig, det ända som kan synas nångång är typ mindre än en sket litet stenskott...så där har du en lösning på det =)
synd att det är såpass långt till huvudstaden från mej, eller ja inte så farligt kanske men..ja, då hade jag brummat förbi med cloettan,
ställ mej på gasen, varvstoppet, så skulle du jaga ifatt mej om du kan, hehehe
på en smal kurvig väg förstås, och tro mej, då skulle du få gnistan tillbaka!

ska inte behövas "kompanistryk" som nån lustigkurre där skrev =) hehe
men låt bilen stå under veckan, sen när lördagskvällen kommer så vrider
du om nyckeln och glider på stan, fatta hur mkt du kan göra det i stockholm om man jämför där jag glider järnet varje fredag och lördag.....vimmerby, hallå eller....=) hehe

nej ryck opp dej så ska du se att det löser sej till det bästa tillslut =)

Manny
2007-08-13, 00:03
//

Håller med..jag saknar verkligen den gamla marknaden(annars är nya forumet fin fint).....

..visa mig ett exempel på en marknad där man föra debatter med flera personer som inte ens har med försäljningen att göra...finns nog inte...Klass!

Super OT, jag vet vad Scootie kör ;O)

OT: jag saknar osså det gamla annonstorget, jag tog mig iallafall till medlemsmötet och berättade för styrelsen och övriga på mötet om min åsikt, men eftersom jag var den enda där som tyckte så så fick jag ju såklart inte igenom min vilja.

annaqrs är nya forumet toppen

Scootie
2007-08-13, 00:18
//

Håller med..jag saknar verkligen den gamla marknaden(annars är nya forumet fin fint).....

..visa mig ett exempel på en marknad där man föra debatter med flera personer som inte ens har med försäljningen att göra...finns nog inte...Klass!

Super OT, jag vet vad Scootie kör ;O)

Till och från kändes det som folk förstörde annonserna lite.. men den största fördelen var att man kunde "bumpa" sin annons.

OT: Finns ingen på detta forum som vet vad jag kör om dagarna ;)

vw-power
2007-08-13, 00:22
OT: Finns ingen på detta forum som vet vad jag kör om dagarna ;)

kan kanske bero på att du inte uppgivit det =) hehe

golf_fanatic
2007-08-13, 00:34
Till och från kändes det som folk förstörde annonserna lite.. men den största fördelen var att man kunde "bumpa" sin annons.

OT: Finns ingen på detta forum som vet vad jag kör om dagarna ;)

NISSAN PRIMERA Kanske?

loadmaster
2007-08-13, 08:56
Daniel, ska vi ses och snacka lite på onsdag kväll? Kanske mini_me vill vara med också?

Gullideckel
2007-08-13, 09:31
Till och från kändes det som folk förstörde annonserna lite.. men den största fördelen var att man kunde "bumpa" sin annons.

OT: Finns ingen på detta forum som vet vad jag kör om dagarna ;)

Förstöra och förstöra...hm jag tyckte att det var jäkligt bra..för om någon satt ett galetpris kunde de bli tillrättat dessutom kunde man ju i köp/sälj trådarna även få svar på om den aktuella grejen passade just min bil också..(de är sånt som skapar gemenskap)...

OT: Har du bytt bil sen i vintras...den du hade då såg ju riktigt fin ut ;o)

Emil
2007-08-13, 11:10
Vilket j-a gnäll!

Livet verkar vara extremt jobbigt för vissa...

jocke.w
2007-08-13, 11:35
Varför inte länka upp gammla marknaden å köra nya forumet som det är!!!

pekka kiiskilä
2007-08-13, 11:43
Ja vissa saker är bättre på det nya forumet och andra saker är sämre o man saknar vissa funktioner men man kan tyvär inte få allt,

Själv så kör jag nästan inget med busbilen o då tröttnar man inte för det finns alltid något man vill göra med bilen och när en bil e klar så brukar det bli ett nytt projekt som ska byggas o så har det varit i ca 20år och en hel del bilar har det blivit alla har inte varit VW men det har alltid funnits en i garaget så för tillfället så har jag 5st vw bilar och det ska väl ökas med ett projekt när jag hittar en bra kaross.

Emil
2007-08-13, 12:51
Sälj den då

D_Stenlund
2007-08-13, 15:28
nej aldrig.

Vaggeryd de tar ju man sig ner på 3 timmar, kanske något senare isommar.
Får hitta på något och göra med bilen så blir de roligare, de vet jag.

Angå. att jag inte kommer på sthlm träffarna är för jag varit bortrest eller jobbat osv, har ågren för att jag inte kom. Så de är inte att jag inte vill.

Andreas vore grymt mysigt faktiskt, jag är på lätt. En spontanare


Ne nu har man öppnat en kall bira, skål för bajen

D_Stenlund
2007-08-13, 15:29
en mk1 vore ju något och ha synd att man inte har hur mycket utrymme som helst här i betongen haha

Scootie
2007-08-13, 16:29
Förstöra och förstöra...hm jag tyckte att det var jäkligt bra..för om någon satt ett galetpris kunde de bli tillrättat dessutom kunde man ju i köp/sälj trådarna även få svar på om den aktuella grejen passade just min bil också..(de är sånt som skapar gemenskap)...

OT: Har du bytt bil sen i vintras...den du hade då såg ju riktigt fin ut ;o)

Jo men många blev ju sura för dom hade satt ett pris på något sen kom en viktigpetter och länkade till en butik som sålde produkten avsevärt billigare.. kan ju ses som lite surt då annonsinnehavaren säkert betalat mer, både på gott och ont för vissa tar ju ut drömpriser :P

Ja golfen såldes i delar så att säga, G60'n åkte ner till göteborg och BBS RM-fälgarna såldes till Oslo, fanns helt enkelt ingen marknad för sånt i Sverige. Kör lite varierat, olika bilar till o från. Snabbaste pilsnerhäcken att knycka :P

Lorentz
2007-08-13, 16:30
Det är bara ringa Danne om du vill spontancruisa eller hänga i garaget och snacka skit och pilla på min Corre om du e trött på din golf. //Andreas

Gullideckel
2007-08-13, 16:41
[QUOTE=Scootie;13755]Jo men många blev ju sura för dom hade satt ett pris på något sen kom en viktigpetter och länkade till en butik som sålde produkten avsevärt billigare..

//

Klart sånt kan framkalla lite sura miner men samtidigt visar det ju isåfall att grejen är helt fel pris satt..

JettaGTS
2007-08-13, 16:45
Nej, inte skall du sälja den där feta golfen!
Kolla allas kommentarer bara.

Sedan så kommer jag ihåg att vi snacka ett tag på Preem-macken i Barkarby då det var Streetcarsfest på flygfältet förra året, så sälj inte! :P

D_Stenlund
2007-08-14, 00:11
andreas får ta och kila förbi när vi har tid

Raz
2007-08-14, 08:26
har tröttnat lite på golfen, vart faktiskt efter forums bytet... inte lika kul och känner inte samma genemskap här inne, va ska man göra :/

Stenlund: Du har ju inte varit på någon Stockholmsträff i år till exempel. Ta ut tummen och kom till Stockholms snyggaste VW nu den 25:e så ska du se att du hittar glöden igen! :-)

Det är ju tråkigt att bara sitta hemma/i garaget och titta på bilen, den ska ju ut och köras nu när det är sommar! ;-)

D_Stenlund
2007-08-14, 15:40
raz kör med bilen varje dag. de är min bruksbil, kan tyvär inte komma ska bort över helgen med jobbet, som sagt boring men men

D_Stenlund
2007-08-14, 21:06
vet att de inte är rätt tråd, men är de några sthlm vw freak som ville åka lite imorgon ? Vi har haft uppe ämnet här så tänkte fortsätta istället för ny tråd.

loadmaster
2007-08-14, 21:15
Jag är på, kl 20 på lämplig plats.

D_Stenlund
2007-08-15, 00:02
vart? kvittar för mig

loadmaster
2007-08-15, 08:53
Barkarby kanske?

JettaGTS
2007-08-15, 13:52
Barkarby kanske?

Barkarby?
Det ligger nära mig, i så fall kommer jag med min för tillfället risiga Jetta mk2, som är under ombyggnation, så får ni se hur fina era pärlor är :)