handdator

Visa fullständig version : El-uppvärmda backspeglar Golf mk3



Mawe
2007-08-10, 18:27
Ja finns el-uppvärmda backspeglar på min golf?

Skulle köra till jobb en dag då det var imma på backspeglarna men de försvann aldrig. Provade att trycka in knappen till bakrutevärmen, men de hjälpte inte..

J.L
2007-08-10, 19:18
det finns på vissa men är nog tillval tror jag

Mawe
2007-08-10, 23:57
är det något man kan kontrollera om det finns? Finns det någon knapp eller liknande för om jag har får jag börja söka efter felet...

Särkelä
2007-08-11, 13:42
Sitter nog ingen speciell knapp till just det. men rätt snabbt gjort för o kika efter e ju o ta av spegeln så sitter det två kablar på den. inte helt ovanligt att spegeln går sönder.

J.L
2007-08-11, 21:08
mina är ju el-drivna ( tror inte de är uppvärmda, men det märker jag väll i vinter ) och då antar jag att det också sitter kablar?

så helt klart kan det väll inte vara bara för det sitter kablar ?

Särkelä
2007-08-12, 11:22
Jovisst men det går kablar till motorn o det går kablar till spegeln. så det e ganska så klart om det sitter kablar på spegelglaset så e det ju eluppvärmt.

znabb
2007-08-12, 11:28
Jovisst men det går kablar till motorn o det går kablar till spegeln. så det e ganska så klart om det sitter kablar på spegelglaset så e det ju eluppvärmt.

vet ej säkert hur det är på golf MK III men det brukar vara så att eluppvärmda speglar hänger i hop med bakrutevärmen,bara att känna på glaset till spegeln om det är varmt...

Manny
2007-08-12, 11:33
vet ej säkert hur det är på golf MK III men det brukar vara så att eluppvärmda speglar hänger i hop med bakrutevärmen,bara att känna på glaset till spegeln om det är varmt...

stämmer bra det! så är det på min vr6 iaf!