handdator

Visa fullständig version : golf rallye har funderingar att sälja bilen! borde jag?????



farre80
2013-02-25, 08:10
Som sagt har börjat fundera att sälja bilen! Varför ??? Vet ej! Kanske pga vintern och det känns att man lägger ner så mycket tid och pengar på den och det enda man gör är att man tittar på bilen i garaget. För man vill inte köra den i detta vädret! (har en impreza sti 2008 som vinter bil golfen var tänk som sommar bil)

Så om det är någon som är sugen så kanske kan den personen övertala mig att sälja innan våren kommer!!
Så borde jag ????
Som sagt vet ej!!!

Detta är ingen sälj annons men kanske leder till det!!!

Bilen finns i projekt forumet om någon undrar vilken bil det är!!!

Har bytt väldigt mycket delar och lagt väldigt mycket tid på bilen på så kort tid!!

Så vad tycker folket ????

sälja eller behålla???

J.L
2013-02-25, 10:26
Behåll!

Snart kommer våren då kan du ut och köra och njuta av den !

D_Stenlund
2013-02-25, 10:59
Gamla bilar som är lite specilla kommer kosta pengar för att kunna ha dom i de bästa skicket. Nu har du gjort mkt mera, njut av den.. jag har haft min 6 år, ingen rally men g60, du kommer vilja ha din fina rally på träffar och skön kvällsåkning. Sälj inte

pinnen
2013-02-25, 16:01
Instämmer med dom andra, när man skruvar för mycket och pengarna lagts långt över tänkta budget så kan man bli less på det, sälj inte, känner du ingen glädje i år? ställ den i 1 eller 2 år så kommer du njuta varje gång när du ska rasta klenoden i framtiden

PassatGT16v
2013-02-25, 20:19
Behåll den!
Låter som den klassiska vintersvackan.
När snön är borta och vägarna är torra och sopade känner du säkert annorlunda.

Vill du inte behålla den då: sälj den om det känns rätt.

farre80
2013-02-25, 21:57
Var ute och körde bilen idag med sommar däck samt avställd och det var de jag behövde!
Den stannar kvar hos mig!

Tackar!!!!!